Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske jag hade missförstått men om ephrahim väckte Pippi hade Pippi som spöke inte kunnat använda sina förmågan? Eller kanske inte är så det funkar.Vad för info tänker du att ephraim kan bidra med?
Jag hoppas att vi har ett spöke i kulisserna som röstar för goda sidan och väger upp prussiluskan. Men det ger ju inte ephraim någon info om levande spelare?
Eller missuppfattar jag dig?
Villerkulla kan ju ha skickat ut info till någon, om det inte redan gjorts tidigare i leken.
Ja alltså jag har ingen info att gå efter så därav jag frågor. Har hela dagen känt att det är rätt rökt med så mange ulvar kvar i leken och ingen info att gå på. Om jag hade varit ulv så hade jag inte skrivit det inlägget, utan jag hade lutat mig bakåt och väntat på vinsten typ för jag känner mig iaf på rätt bar botten. Utifrån vad jag kan läsa till mig så har du inte så mycket att gå på heller, så kände det är ett desperat försök att försöka få info. Om vi röstar ut en god ikväll så är det mer eller mindre kört för oss. (Iaf så det känns för mig). Så ja vet inte vad jag skall säga. jag har försökt hålla gång i leken och delta mycket men jag har i dagsläget ingen aning om vem som är ond eller god. Jag saknar helt enkelt info att gå efter. Om det hade varit en spelare med mer rutin så hade dom säkert spelat annorlunda, men det har jag inte tyvärrDet är såna här inlägg som gör att jag misstänker dig starkt. Du verkar fiska efter information och/eller att goda ska visa sig. Det är onödigt när de ändå inte kan bidra med mer info. Förhoppningsvis har hemlig delat ut två sior, men de som fått dem kan ha blivit käkade eller siat en god. Eller för den delen siat nån som blivit lynchad/käkad.
Kanske jag hade missförstått men om ephrahim väckte Pippi hade Pippi som spöke inte kunnat använda sina förmågan? Eller kanske inte är så det funkar
Aha då hade jag nog missförstått. Jag trodde spöket fick använda sina förmågorJag tror inte att specialförmågor väcks? Det har jag i alla fall inte räknat med.
Hur vet du att det är 3 som är ulvar?3 av dessa är ju som sagt ulv. Men vilka det vet jag inte. Har läst inläggen men blir inte klokare. Bra funderingar från Habina och Klara, men det ger inte riktigt så mycket för att lista ut vem som är ulv. Jag undrar om ulvarna inte är så brydde i nuläget då dom känner att vinsten ändå är rätt nära och dom inte behöver sprida misstankar i leken. Detta är bara en fundering, om man skall försöka leta ulvar i dom som varit mindre aktiva? Något måste vi ju göra
Ephrahim är väl kvar i leken? Så jag hoppas att är dags att få lite info så vi kan komma närmare en ulv. det kanske låter väldigt obvious men det känns som vi är på ganska bar botten nu. Jag kanske har missat det, men jag har verkligen ingen roll på vem som kan ha den rollen. Det kan vara för jag lekt nog, men det känns ändå som mer info borde vara i leken såhär långt eller?
@Habina hur tänker du runt QL idag? Du har röstat på henne två gånger men idag verkar du vackla lite?
Onda rollerHur vet du att det är 3 som är ulvar?
Kanske jag hade missförstått men om ephrahim väckte Pippi hade Pippi som spöke inte kunnat använda sina förmågan? Eller kanske inte är så det funkar.
Jag tror att denna frågan var uppe tidigare i leken, men dels så sitter jag med mobilen (och orkar därmed inte försöka leta citat) och dels är jag inte säker på om det faktiskt varit uppe. Så jag svarar här: Nej, eventuella förmågor hos personen som väckts (om spökväckaren väckt någon) följer inte med när personen blir spöke. Den har inga förmågor, förutom att den får rösta i PMJag tror inte att specialförmågor väcks? Det har jag i alla fall inte räknat med.
Hur vet du att det är 3 som är ulvar?
DL1 21:00
18:07 hemlig röstar på Habina
19:09 Jfrelin röstar på Cirkus
20:15 cirkus röstar därmed på LenaH
20:16 Elo röstar på Jfrelin
20:20 Mirtai röstar på qitis
20:22 Lobelia röstar på Habina
20:25 Klara röstar på hemlig
20:28 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:29 Habina röstar på qitis
20:33 LenaH röstar på cirkus
20:35 Qitis röstar på Lobelia
20:49 fio röstar på qitis
20:58 Queenlilith röster på LenaH
20:59 Qitis ändrar röst till cirkus
Cirkus lynchas -bybo
LenaH käkas -bybo
DL2 kl 21:00
20:10 qitis röstar på fio
20:12 Blacksmithfarm röstar på fio
20:32 Mirtai röstar på fio
20:33 Klara röstar på fio
20:41 Habina röstar på queenlilith
20:42 Lobelia röstar på Elo
20:47 Jfrelin röstar på Habina
21:51 Queenlilith röstar på Habina
20:52 hemlig röstar på qitis
20:53 Elo röstar på Klara
20:58 fio röstar på qitis
Fio lynchas -besserwisser
Elo käkas -ängellärling 1
DL3 21:00
12:41 Blacksmithfarm röstar på qitis
14:40 Jfrelin röstar på qitis
14:49 QueenLilith röstar på qitis
14:50 Lobelia röstar på qitis
16:08 hemlig röstar på qitis
17:37 Klara röstar på qitis
19:06 Mirtai röstar på qitis
19:22 qitis röstar på Habina
20:54 Habina röstar på queenlilith
20:57 Qitis ändrar röst till QueenLilith
Qitis lynchas - ond siare
hemlig käkas - givmild siare
Alltså känner nästan vid detta läget att ni kan få rösta ut mig. Är trött på att använda 117 inlägg med att försvara mig. Är ju säkert så ulvleker kanske är, men det går till en gräns och sen så känns det faktiskt inte riktigt kul längre. Men röst ut mig och så är leken överJag är väldigt kluven. Å ena sidan vill jag inte jaga efter nån utan att ha ordentligt på fötterna, å andra sidan tycker jag att hon bara säger skumma saker. Jag har aldrig lekt med henne förut, så kanske är det så hon är?
Jag tänker inte så mycket på om det är en eller två, jag tänker mest ulv/ulvar, jag tror inte vi fått bekräftat hur de ska räknas och det normala är att antalet ulvar inte anges.Tänker du att Kling och Klang är en ulv?
Jag tänker inte så mycket på om det är en eller två, jag tänker mest ulv/ulvar, jag tror inte vi fått bekräftat hur de ska räknas och det normala är att antalet ulvar inte anges.
Ja och en med dold röst. Ryser av obehag här.
Det är en lek som går ut på att misstänka varandra. Och förklara varför man inte är ond. Ta inte åt dig, det är ingen som misstänker att du som person är ulv. Sen kanske du inte ska diskutera detta OT. Det är trots allt on topic.Alltså känner nästan vid detta läget att ni kan få rösta ut mig. Är trött på att använda 117 inlägg med att försvara mig. Är ju säkert så ulvleker kanske är, men det går till en gräns och sen så känns det faktiskt inte riktigt kul längre. Men röst ut mig och så är leken över
får nog erkänna att jag tappat suget lite. Sorry har mycket privat också. Men just nu så känns det faktiskt inte super kul.
Jag ser det inte som att cirkus tänker på ett specifikt antal utan mer att det handlar om att ulvarna egentligen är en mer än vad de är i verkligheten. Ungefär, om de är 4 har de 5 röster. Inte de är fyra och har alltså fem röster.Här svarar du på cirkus inlägg där hon skriver att de är fyra. Du reagerade inte på det då?
Det driver knappast leken framåt om ingen provar sina teorier utan avvaktar och ser.