Är det vanligt att man har olika pris på valpar beroende på vilken färg dom har? inom "mina" raser skulle det vara omöjligt men då är ju det en annan typ av avel också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle precis lägga in den! Gillar att ena föräldern är uppställd... I täcke.
Är det vanligt att man har olika pris på valpar beroende på vilken färg dom har? inom "mina" raser skulle det vara omöjligt men då är ju det en annan typ av avel också.
Artikeln verkar vända sig till fjortisar, trodde tidningen vände sig mot en vuxen läsekrets.Här verkar det i alla fall blivit helt okej utseendemässigt... Hur dom är som hundar är ju en annan fråga...
http://www.amelia.se/artiklar/11-gulliga-blandraser-makalost-gullig-mix-av-hundar/
Artikeln verkar vända sig till fjortisar, trodde tidningen vände sig mot en vuxen läsekrets.
Inte på min tid.Jo, det ingår i absoluta baskursen i naturkunskap i gymnasiet. Det är alltså i allra högsta grad betraktat som allmänbildning!
Vilken överaskning dom får när dom inser att brun o tan är den minst önskvärda färgen Och att prislappen är en fantasi som aldrig kommer uppfyllas.
Importerade o lagligt kuperade dobbar kommer upp i dom summorna vad jag vet.Vilken överaskning dom får när dom inser att brun o tan är den minst önskvärda färgen Och att prislappen är en fantasi som aldrig kommer uppfyllas.
Nja, folk betalar ju 35000 för labradoodles, så den sista idioten är inte föddVilken överaskning dom får när dom inser att brun o tan är den minst önskvärda färgen Och att prislappen är en fantasi som aldrig kommer uppfyllas.
Möjligt,men dessa var varken eller och mamman var ful till på köpet.Importerade o lagligt kuperade dobbar kommer upp i dom summorna vad jag vet.
Men det var ju ingen poooooo i dessaNja, folk betalar ju 35000 för labradoodles, så den sista idioten är inte född
DooooobemannMen det var ju ingen poooooo i dessa
@dobbis får börja producera doodelmans.Dooooobemann
Hos dobermann är det samma pris oavsett färg. Dessutom kostar en dobbis 14.000 i normala fall..Ingen aning.. men teoretiskt sett skulle jag väl kunna tänka mig att en färg som är ovanligare/mer åtråvärd av nått skäl --> större efterfrågan --> dyrare... Kanske?
@dobbis kan inte du forska i vad detta är för hundar? Vet inte ens om de är SKK reggade? Det står ju inte i annonsen, bara att de har stamtavla. Inte ens färgbenämner de hundarna rätt. De bruna har ju för tusan tan.
O så lägger man på en tusenlapp om de har olikfärgade ögon.Inom BC är det en vattendelare. Arbetshundar kostar som de kostar, oavsett färg. Skitavlade färgglada "BCs" verkar hamna i olika prisklass baserat på färg/ögonfärg/kön.
ee röd finns inte i arbetslinjerna, men de röda oreggade som säljs på blocket ligger över rasklubbens rekommenderade pris, och en massa dumhuvuden köper.
@dobbis kan inte du forska i vad detta är för hundar? Vet inte ens om de är SKK reggade? Det står ju inte i annonsen, bara att de har stamtavla. Inte ens färgbenämner de hundarna rätt. De bruna har ju för tusan tan.
Då är frågan om Serbiens kennelklubb är medlem i FCI.Enligt någon som varit i kontakt med säljaren är tiken och hanen inte reg i skk utan i serbien, där de är ifrån..