Oseriös avel igen då

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man kan vara rätt tuff i den gruppen utan att bli bannad ;)
Mamma mia :eek::eek::eek: tur artt det finns en del vettigare folk där, för ägaren vet u inte ens vad mamman till,valparna heter,hon är inte en infödd altobello tik,och om han inte ljugit om datum o så så är hans tik kull A från den serbiska kenneln. Mamman har 0 resultat som går att hitta.(alltså den han säger är mamma till hans tik)

Mamma mia :eek::eek::eek: tur artt det finns en del vettigare folk där, för ägaren vet u inte ens vad mamman till,valparna heter,hon är inte en infödd altobello tik,och om han inte ljugit om datum o så så är hans tik kull A från den serbiska kenneln. Mamman har 0 resultat som går att hitta.(alltså den han säger är mamma till hans tik)
Du har väl letat ny hund? En valp därifrån passar väl dig perfekt? Jag menar vem behöver stamtavla, valparna kommer ju enligt utsago bli champions ändå. De har ju världens finaste hane som pappa :confused::angel:

I stamtavlan för hanen som länkats till står massa fina resultat listade. Märkligt att man missat att ange att ett par av hundarna dött av DCM. Men de var ju åtminstone HD-fria och hade fina titlar...

Har de parat syskon? :confused::nailbiting:

7C9EC9BC-EB8D-49B6-B579-FF9CC1CB3863_zpsnotyibto.png

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 359
Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 871
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 612
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 540
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar