Inte så mycket oseriös avel, men tycker det är lite lustigt när folk på facebook letar efter "boxer eller chihuahua"...
För de har ju så mycket gemensamt liksom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meeen, båda är ju hundarInte så mycket oseriös avel, men tycker det är lite lustigt när folk på facebook letar efter "boxer eller chihuahua"...
Vill ni skratta lite? Kolla in denna sida http://www.petyourdog.com/breeds_by_type/hybrid
Chihuahua = sötInte så mycket oseriös avel, men tycker det är lite lustigt när folk på facebook letar efter "boxer eller chihuahua"...
Visst lite skumt men kan det inte bara vara så att det är dom två raser de kan tänka sig.Inte så mycket oseriös avel, men tycker det är lite lustigt när folk på facebook letar efter "boxer eller chihuahua"...
Ja, jag ser lite på samma vis, det finns flera raser som intresserar mig och den dagen jag letar hund och snubblar över en trevlig individ av någon av de raserna så är jag intresserad. När jag letar aktivt så vet jag ju vad jag letar efter, men som nu har jag fått en malle och en cocker som omplacerats. Två väldigt olika raser men jag gillar bägge två och de funkar ihop med resten av min lilla flock, förutom hästarna då som anser att en god hund är en död hund.
12 000 för oreggade BC valpar är ocker. Visst finns det röd vita o redmerle BCs men dom är ovanliga, misstänker att båda är importerade eftersom dom har stamtavla o inte vallar.Border Collies i häftiga färger röd och melerad .
Lugna föräldrar som ej vallar.
Tycker dock inte alls det ser ut som border collie i varken mamma eller pappa
Fler märkligheter i den annonsen tycker jag.Border Collies i häftiga färger röd och melerad .
Border Collies i häftiga färger röd och melerad .
De har kört mycket bil och är nästan rumsrena
Kelpiekullen som finns ute på köpahund ser ju inte ens lite kul ut
Ja border collies ska ju vara världens smartaste hundras såJag tyckte den här meningen var bra (har inget med aveln att göra men ändå . Eller de kanske är avlade för bilkörning istället för vallning... )