heartheartbow:heartheartDu har ju mitt telefonnr, så OM du är intresserad så kan vi någon dag kolla på gratisalternativ som t.ex wordpress.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heartheartbow:heartheartDu har ju mitt telefonnr, så OM du är intresserad så kan vi någon dag kolla på gratisalternativ som t.ex wordpress.
Jag började med HTML vid 12-13års ålder (frontpage ) och var pga ätstörningar för svag för att lyfta min stationära burk
Jag kaaaan ha kastat ngn laptop i soffan eller så, men jag är för fattig för att vara annat än rädd om mina grejer
Tror att en av anledningarna till att många inte svarade på mitt mail är för att jag ställde frågor om rasens svagheter i form av rädslor m.m. och hur de såg på detta och om de hade några avelsstrategier för att förbättra rasen. De jag fick svar av var från de som hade ett tänk och en aktiv avelsplan kring detta, mycket kloka uppfödare som verkade lägga ned en hel del jobb. Fick ett argt svar i stil med "om du inte vill ha en rädd hund får du se dig om efter en annan ras, för det finns minsann ingen uppfödare som jobbar för att förbättra detta" från en rätt stor uppfödare. Många svarade som sagt inte alls.
Men ett mycket effektivt sätt att gallra fram seriösa uppfödare åtminstone
Absolut, Kooikerhondje. Det är en liten och ojämn ras och jag hade hoppats på att det låg i allas intresse att förbättra rasen. Tyvärr har jag blivit smått mörkrädd då jag bl.a. träffat en framtida avelstik (ska få valpar i vår) som hugger efter barn på gatan och är rädd för alla ljud. En annan avelstik (ska också få valpar i år) som blev så stressad av ljudet från en byggarbetsplats utanför utställningslokalen att de knappt kunde vara i ringen.Men fy vilket hemskt bemötande från uppfödaren! Får man fråga vilken ras det är du tittar på?
Jag är verkligen teknisk idiot. För ca 2 år sen viste jag inte ens vad "rauter" och "modem" var. Stängde bara av öronen och försvann in i min egna lilla värld när det sas ett dataord.Det är ju bra att ni kan sitta här o vara krävande och "uppkäftiga" men det finns faktiskt dom som inte har den tekniska begåvningen för att få till en hemsida, och nej jag vill inte att någon annan sköter den,jag vill kunna uppdatera själv o inte be om hjälp så fort jag vill ha in en ny bild .
Dobbis/ teknisk idiot
Varför ska dessa friska hundar slösa på sina gener i blandrasavel? Det måste väl ändå vilken avelsintressead person som helst fatta att friska, aveldugliga hundar behövs bättre i sin egna ras?"Vi i svenska doodleklubben söker friröntgade, psykiskt stabilia Doodlar. Labradoodle Goldendoodle och Doubledoodle (labradoodle och goldendoodle) Likaså storpudlar och mellanpudlar.
För en sund avel inom vår "ras"
Hoppas att det är ok för admin att jag delar detta."
Det är ju bra att ni kan sitta här o vara krävande och "uppkäftiga" men det finns faktiskt dom som inte har den tekniska begåvningen för att få till en hemsida, och nej jag vill inte att någon annan sköter den,jag vill kunna uppdatera själv o inte be om hjälp så fort jag vill ha in en ny bild .
Dobbis/ teknisk idiot
Var finns det att läsa?Inte oseriös avel, men avelsrelaterat. Per Jensens forskningsgrupp har kommit med en ny artikel om skillnad på utställnings - och jaktlinjer hos labrador. Har inte hunnit läsa den än men ämnet låter intressant!
Förmodligen dyrt att korsa in Belgian blue o paddor.Varför i helsicke kallas dom mer lågställda bullysarna för pocket ? Dom får knappast plats i en ficka - inte ens i en ryggsäck
Tjäna pengar verkar man kunna göra på dom i alla fall, då de flesta ligger i prisklasser mellan 25-50.000 kr.....
Är det inte alldeles underbart?Har inte tråden spårat ut totalt nu? Från att handla om oseriös avel till hemsidor och teknikrädsla?
Att anmäla så tråden delas? Ja, kanske det.Är det inte alldeles underbart?