Såg kämpigt utMan kan ju inte kalla Martin Fuchs för stilryttare men effektiv är han.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg kämpigt utMan kan ju inte kalla Martin Fuchs för stilryttare men effektiv är han.
Roligt pitchmöte det måste varit.Ingen har vägrat än, så jag får hålla koll när/om nån gör det ifall det blir gult på det hindret. Lite roligt ändå, så synd att det inte är i bild hela tiden.
Sant. Om alla i laget har var sitt tidsfel men i övrigt felfria så är du ändå före de lag som har två nollor och en med ett nedslag eftersom man bara är tre. Undrar om vissa lag kalkylerar med det?Och tidsfel lär inte kosta en finalen, om man är felfri för övrigt. Lite press ska det ju vara.
Ja det är inte Steve Guerdat precis Men heller inte BostyMan kan ju inte kalla Martin Fuchs för stilryttare men effektiv är han.
När jag kör på franskspråkiga sidan istället för den engelska fungerar det mycket bättre.Är det fler än jag som även har igång Live-resultaten från OS-hemsidan och har problem med att det laggar som sjutton?
Oh, där fick man ju även med härstamningarna direkt i listan. Det var ju tydligen för mkt begärt av den officiella OS-hemsidan, där får man ladda ner en PDF. Hej 2021!Jag tipsar om en annan sida för resultat https://results.equi-score.de/event/2021/15496/en/resultlist/8
Va skumt, här har de hörts bra hela tiden?Provade lyssna på svenska kommentatorerna, men jösses vad dåligt de plötsligt hörs. Ljudet verkar vara hopplöst svårt för Discovery+ att hantera… Återgår till de engelska igen.
Provade lyssna på svenska kommentatorerna, men jösses vad dåligt de plötsligt hörs. Ljudet verkar vara hopplöst svårt för Discovery+ att hantera… Återgår till de engelska igen.
Inte Gilla. Ogilla.Jaha det var det nu tog tvn slut
Det är ju viktigare att se damerna anlända till arenan 1 h innan avspark...Inte Gilla. Ogilla.
Va skumt, här har de hörts bra hela tiden?
Huvudsändningen var bra, den andra sändningen är ljudet dåligt på.Jag har de svenska kommentatorerna och de hörs jättebra hos mig! Jag tittar på huvudsändningen via appen.
Du får byta till en annan sändning om du kollar huvudsändningen.Jag ser på datorn, blev det någon form av reklam eller vad händer?