Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där ser man. Jag som drog lite snabba slutsatser (men berodde uppenbarligen på lös sko).Rutin finns absolut. Den har mängder med bra resultat.
I allsvenskan i hoppning tar man ju det sämsta resultatet av de som genomfört omgången och plusar på 20 fel och så får man maxtiden som tid, så det kan nog vara liknande här.De svenska kommentatorerna sa precis att uteslutning räknas som sämre än en massa fel.
Jag tycker tiden är bra satt. Det är OS, det ska krävas mycket för att nolla.Tiden är verkligen snål. Dom tar snävare svängar och allt men ändå blir det tidsfel
Men verkligen! Jag vart förvånad över hur pigg och fräsch han såg ut.King Edward såg inte ut att ha gått tre rundor innan. Såg snarare för pigg ut
Jag tyckte den gick en del i korsgalopp och såg besvärad ut redan innan, så det kan säkert varit så att skon satt snett tidigt.Skon flög av över ett hinder. Kan skon ha kommit på sned och stört den? Den kickade med ett bakben över några hinder.
Och tidsfel lär inte kosta en finalen, om man är felfri för övrigt. Lite press ska det ju vara.Jag tycker tiden är bra satt. Det är OS, det ska krävas mycket fönolla nolla.
Jag trodde gult var touch känns ju som att vägran borde vara rött rent logiskt. Rött för stopp liksom. Men vem sa att det ska vara logisktJag har en ny teori om de där färgplupparna. Det är grönt för felfritt, gult för vägran och rött för rivning. Sen är det helt enkelt statistik för hur alla ekipage klarat just det hindret.
Jag trodde gult var touch känns ju som att vägran borde vara rött rent logiskt. Rött för stopp liksom. Men vem sa att det ska vara logiskt
Jag tror det är nåt om hur många hinder de klarat/rivit, men det dyker upp lite nu och då bara.
Skulle precis gå in och skriva samma sak, men vi har samma teori då i alla fallJag har en ny teori om de där färgplupparna. Det är grönt för felfritt, gult för vägran och rött för rivning. Sen är det helt enkelt statistik för hur alla ekipage klarat just det hindret.