OS i hoppning 2021

Skon flög av över ett hinder. Kan skon ha kommit på sned och stört den? Den kickade med ett bakben över några hinder.
Jag tyckte den gick en del i korsgalopp och såg besvärad ut redan innan, så det kan säkert varit så att skon satt snett tidigt.

Riktigt illa att han inte utgick, jag stod här och skrek på tvn. Så jäkla osportsligt mot sin häst att ignorera de sjukt tydliga tecknen på att något var fel.

Jag trodde gult var touch 😅 känns ju som att vägran borde vara rött rent logiskt. Rött för stopp liksom. Men vem sa att det ska vara logiskt 😂

Ingen har vägrat än, så jag får hålla koll när/om nån gör det ifall det blir gult på det hindret. Lite roligt ändå, så synd att det inte är i bild hela tiden.

Jag tror det är nåt om hur många hinder de klarat/rivit, men det dyker upp lite nu och då bara.

Jag har en ny teori om de där färgplupparna. Det är grönt för felfritt, gult för vägran och rött för rivning. Sen är det helt enkelt statistik för hur alla ekipage klarat just det hindret.
Skulle precis gå in och skriva samma sak, men vi har samma teori då i alla fall :D

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 088
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 711
Senast: Freazer
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 672
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 102
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar