Nyårstråden! (För oss som inte firar, firar och/eller bara hänger)

Här började det precis smälla men jag är så tacksam som har en hund som skulle kunna få en raket avfyrad under svansen utan att t bry sig.

Räkorna försvann i rasande fart så jag ska snart öppna chipspåsen :D
 
IMG_20191231_212200.jpg

Jag har samma känsla :rofl: all cava är uppdrucken, vad ska vi göra nu?!
 
Det har - konstigt nog - hörts en sisådär 4-5 smällar här. Ingen aning om varifrån? Men det är kanske dags att plocka in hästarna redan nu, bara för säkerhets skull.....
 
Bilder? Jag har fastnat med min planering. :arghh:

Har bara den jag försöker komma igång med här. Ingen extra utan utsmyckning.
IMG_20191231_212702.jpg
Kalender för att ringa in viktiga datum så som lön och deklaration, när månaden är slut så blir det grafer om vad utgifterna gick till tex häst, mat mm. Ska ha sparmål med men vet inte riktigt än hur dom ska se ut än.
 
Hunden sover lugnt i soffan. Smäller inte så mycket här, dessutom brukar han inte bry sig. Får se vad katterna tycker vid 12-slaget sen, det är deras första nyår.
 
Mamma blev jätteglad åt att få hundbesök och gillade gnoccin jag hade med. Och så fick jag igång Netflix på hennes tv så att vi kunde se en film. Lyckat. Nu blir det soffchill hemma någon timme, sedan stallet. Hunden verkar inte jättebrydd av smällar men är lite besviken att vi inte vill leka hela tiden.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 171
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 763
Senast: Praefatio
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 999
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 294
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp