Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill ju dock ha det där sambolivet med familj osv och helst nu på en gång, då jag är en sån som vill ha mycket närhet och inte tycker om att bo själv egentligen. :)
(Smileyjäveln går inte att radera)

Jag skulle verkligen dra mig för att bli sambo med nån som har som motivator just att den inte vill bo själv. Dels för att jag trivs jättebra med att bo själv och gärna är med någon som förstår mig väl på den punkten, men även för att jag skulle vara osäker på om personen verkligen vill vara med mig eller om den bara är ute efter ett samboliv.

Det var inte
Det var inte vad jag sa. Bitsk/aggressiv, var fick du det från? Du ska väl formulera din profil efter ditt hjärta och personlighet och vad du söker. Men man ska nog tänka efter både en och fyra gånger om den profil man valt är representativ för en själv och vad man vill och tror speglar en själv. Du behöver inte vara otrevlig mot mig?

Ganska nära bitsk/aggressiv skrev du nog: "Min profil var bitsk och nästan anti, lite provokativ.", skrev du.

...och du behöver inte vara otrevlig mot mig ;)

Inte värst. Men du är ju rätt bra på att döma andra ;).
Det har du ju hållit på med de sista 6 åren. Tyvärr misslyckades du ju för 5 år sedan med mig.

Que..? Jag har svårt att tänka mig att jag haft nåt samröre med dig varken för fem år sedan eller vid någon annan tidpunkt :)

(Smileyjäveln går inte att radera)

Jag skulle verkligen dra mig för att bli sambo med nån som har som motivator just att den inte vill bo själv. Dels för att jag trivs jättebra med att bo själv och gärna är med någon som förstår mig väl på den punkten, men även för att jag skulle vara osäker på om personen verkligen vill vara med mig eller om den bara är ute efter ett samboliv.

(jag vet, irriterande att det inte går att ta bort smileys i mobilen, vilket jag antar är vad som hänt för dig också)

Alltså, det var kanske inte riktigt så jag menade. Jag vill ju bo med HENNE, inte med vem som helst för att slippa bo själv ;)
Ett samboliv är väl inget att ha om man inte har det med den man vill, eller? Då bor jag såklart hellre ensam!
Och jag vill också ha egen tid och förstår att andra vill ha det, även om jag tycker om att kramas mycket!

Ganska nära bitsk/aggressiv skrev du nog: "Min profil var bitsk och nästan anti, lite provokativ.", skrev du.

...och du behöver inte vara otrevlig mot mig ;)
Men jag svarade på hur JAG lagt MIN profil, fan inte hur någon annan ska lägga sin. Det får man stå för själv. Man kan för övrigt vara provokativ utan att vara aggressiv. Jag ska för hela friden inte behöva försvara MIN profil inför er? Jee!

Men jag svarade på hur JAG lagt MIN profil, fan inte hur någon annan ska lägga sin. Det får man stå för själv. Man kan för övrigt vara provokativ utan att vara aggressiv. Jag ska för hela friden inte behöva försvara MIN profil inför er? Jee!

Inte behöver du försvara nåt. Din profiltext får du, liksom du skriver, stå för själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 668
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 714
Senast: Mirre
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka