Ber om ursäkt om ngn tar illa upp av mitt inlägg nyligen.
Jag har böivit bitter av att vara på dejtingsidan!
Jag har böivit bitter av att vara på dejtingsidan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen fara alls du...... jag e VAN att få påhopp både här å på jobbet om kvinnor å orsakenJag menar inte att vara otrevlig eller för privat. Ber om ursäkt om du uppfattade det så.
(Smileyjäveln går inte att radera)Jag vill ju dock ha det där sambolivet med familj osv och helst nu på en gång, då jag är en sån som vill ha mycket närhet och inte tycker om att bo själv egentligen.
Det var inte
Det var inte vad jag sa. Bitsk/aggressiv, var fick du det från? Du ska väl formulera din profil efter ditt hjärta och personlighet och vad du söker. Men man ska nog tänka efter både en och fyra gånger om den profil man valt är representativ för en själv och vad man vill och tror speglar en själv. Du behöver inte vara otrevlig mot mig?
Ach so. Inte dubbelnick då, bara språkrör.Nej, men jag och PF hade en diskussion i en annan tråd, där han lämnade ut bl a orsaken till varför han söker en yngre kvinna.
Tolk? Verkar ju kunna behövas ibland, iaf...Ach so. Inte dubbelnick då, bara språkrör.
Inte värst. Men du är ju rätt bra på att döma andra .Tråddelning! "Vi som är bukebittra".
Inte värst. Men du är ju rätt bra på att döma andra .
Det har du ju hållit på med de sista 6 åren. Tyvärr misslyckades du ju för 5 år sedan med mig.
(Smileyjäveln går inte att radera)
Jag skulle verkligen dra mig för att bli sambo med nån som har som motivator just att den inte vill bo själv. Dels för att jag trivs jättebra med att bo själv och gärna är med någon som förstår mig väl på den punkten, men även för att jag skulle vara osäker på om personen verkligen vill vara med mig eller om den bara är ute efter ett samboliv.
Ingen fara alls du...... jag e VAN att få påhopp både här å på jobbet om kvinnor å orsaken
Men jag svarade på hur JAG lagt MIN profil, fan inte hur någon annan ska lägga sin. Det får man stå för själv. Man kan för övrigt vara provokativ utan att vara aggressiv. Jag ska för hela friden inte behöva försvara MIN profil inför er? Jee!Ganska nära bitsk/aggressiv skrev du nog: "Min profil var bitsk och nästan anti, lite provokativ.", skrev du.
...och du behöver inte vara otrevlig mot mig
4 svar..1 härifrån . 2 "dra åt helvete " å ett " med ditt utseende får du vara glad om du får en dejt med en skyltdocka"
Men jag svarade på hur JAG lagt MIN profil, fan inte hur någon annan ska lägga sin. Det får man stå för själv. Man kan för övrigt vara provokativ utan att vara aggressiv. Jag ska för hela friden inte behöva försvara MIN profil inför er? Jee!
Vilken action det är på MP ikväll, då...
Kärlek och logik går sällan hand i hand...Jaa, du har så rätt. Och jag vet att det är så. Men man är inte så logisk när man är kär och galen...
Fel åldersspann?Ingen alls! Helt dött
Fel åldersspann?
Är det någon livsviktig sportgrej på TV?
(Jag bara måste vårda mina fördomar!)