Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Jag är en vacker, intelligent, glad tjej. Jag arbetar som sjuksköterska på det lokala sjukhuset. Efter jobbet, jag älskar att gå på teater, balett, opera. Jag älskar kulturell underhållning. Jag älskar morgon cykeltur. Älskar att spendera tid i gymmet. Jag har ett par år för att ägna sig åt gymnastik. Jag älskar att laga mat är god, nyttig. Jag försöker att äta vegetarisk mat, för det skulle bevara sin form."

Fan.
Om jag blir ihop med denna 29-åring, då lovar jag att avslöja hur den vegetariska maten kan behålla sin form, medan hon försöker äta den.

Haha, jag fick precis ett besök på min profil av henne. :)

En man dom har skrivit sin ålder som 30 men efter lite chattade säger att han är 50. För han förstår inte varför man ska skriva sin biologiska ålder utan vill skriva hur han känner sig.
Vilken röra - kanske en spännande röra- det skulle bli om alla gjorde då.

Han skriver hur han känner sig i ålder? Men det här blir ju bara och bättre :rofl:

Fick et mail från HP att det minsann kommit in nån som kunde passa in på vad jag sökte... jotack... där fanns ett par pigga ögon på bilden.. sjuksköterska med hus på landet ,pålle å 2 katter.. jag tog mig i kragen å författade nåt enkelt.... vi får se om hon behagar svara.. 35 år å sökte nån 30 te 45..... jag passade in på allt..utom ordningssam ;)
FAST hon är säkert med här å är skrämd till tystnad haha.... den som lever får se.. jag bangar inte ;)
..............................................
Läst redan igår men inte behagat svara- vad ovanligt- not:cry:

Det är möjligt. Jag läser inte kvinnors dejtingannonser så jag ser ju bara vad män skriver. Jag kan ju inte i varenda inlägg lägga till "men det finns säkert kvinnor som är likadana"
Nej, så är det ju.
Men när du och en handfull andra kvinnor skriver ungefär samma sak - då blir det ju en sanning, som kommenteras med en stor sak; "vad är det för fel på män egentligen?"

Och då blir det ju lite fel, för det som är fel är ju den ungdomsfixering i vårt samhälle idag som gör att män och kvinnor vill känna sig yngre än vad de egentligen är.

Han skriver hur han känner sig i ålder? Men det här blir ju bara och bättre :rofl:

Ja precis. Han vände sig emot att det var biologisk ålder man dkulle skriva " eftersom den inte säger ngt om mig" och så klassikern " ålder är bara en siffra"
Använder man uttrycket ålder är bas en siffra är man enligt min erfarenhet snarare 50 än 30

Ja precis. Han vände sig emot att det var biologisk ålder man dkulle skriva " eftersom den inte säger ngt om mig" och så klassikern " ålder är bara en siffra"
Använder man uttrycket ålder är bas en siffra är man enligt min erfarenhet snarare 50 än 30
Annars e ju klassikern att man känner sig som 18 när man går ut på lördagskvällen å 81 när man vaknar på söndag förmiddag ;) - omkastade siffror haha

Nej, då är det ju.
Men när du och en handfull andra kvinnor skriver ungefär samma sak - då blir det ju en sanning, som kommenteras med en stor sak; "vad är det för fel på män egentligen?"

Och då blir det ju lite fel, för det som är fel är ju den ungdomsfixering i vårt samhälle idag som gör att män och kvinnor vill känna sig yngre än vad de egentligen är.

Men... Det är ju ett forum med mestadels kvinnor som letar män. Hur ska vi kunna skriva kritiskt om vad kvinnor letar efter?
Får jag inte skriva om hur män beter sig för det är inte politiskt korrekt utan jag måste skriva människor? Jag får inte skriva att han sa ngt utan jag måste skriva att en person sa ngt eller hen?

Nej, då är det ju.

Om du betraktar det som en sanning bara för att "en handfull kvinnor" skriver det - då är det ju upp till dig att betrakta det så.

Det här tror jag att jag sagt förut men: du kommer att slita ihjäl dig i din självpåtagna mission att skriva "så gör kvinnor också" i dejtingtrådar på Buke. Du är inte den förste som försöker, men såvitt jag minns har ingen lyckats hittills. Men kör på så kanske du blir den förste.

Vilken total bortgörning redan från start ... Stackarn, han kommer aldrig att få napp.

Jag dejtade en man under ett år, han stod som 53 i annonsen, men visade sig vara 5 år äldre, vilket han aldrig upplyste mig om... Råkade se det när jag skulle hjälpa honom skriva ett cv:p
Och, nej han har inte ändrat det nu heller:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 668
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 711
Senast: Mirre
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka