En liten korrigering bara: Visst menar du att du går och drar över något gammalt?Du har rätt. Jag går och drar något gammalt över mig (om nu ens någon gammal vill ha mig )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En liten korrigering bara: Visst menar du att du går och drar över något gammalt?Du har rätt. Jag går och drar något gammalt över mig (om nu ens någon gammal vill ha mig )
Maj godd, vad du är ekivok!Du har rätt. Jag går och drar något gammalt över mig (om nu ens någon gammal vill ha mig )
"Det tror jag när jag ser det", tänker jag. Bistert.Fast, de (jämnåriga och äldre) män jag har träffat har varit mycket noga med att poängtera att de gärna utför hushållsarbete...
Exakt min tanke!Maj godd, vad du är ekivok!
En liten korrigering bara: Visst menar du att du går och drar över något gammalt?
Det påminner mig om ett uttryck en av min killkompisar använder, han och tjejen brukar dra hem och "sätta på varandra" Var nu inte så kinkig med kön!Nej. Jag är ju KVINNA för fan. Då drar man inte över, man blir överdragen!
Visst! Som jag skrev i inlägget du citerade"Det tror jag när jag ser det", tänker jag. Bistert.
Om hshållsarbete vore en självklarhet för dem, skulle de inte ta upp det. Dessutom visar statistik att både män och kvinnor tror att män lägger mer tid på hushållsarbete än de gör.