Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast, de (jämnåriga och äldre) män jag har träffat har varit mycket noga med att poängtera att de gärna utför hushållsarbete...
"Det tror jag när jag ser det", tänker jag. Bistert.

Om hshållsarbete vore en självklarhet för dem, skulle de inte ta upp det. Dessutom visar statistik att både män och kvinnor tror att män lägger mer tid på hushållsarbete än de gör.

De senaste sidorna i denna tråd påminner mig om denna:
w9elwij2wzkbaki2woda.jpg

"Det tror jag när jag ser det", tänker jag. Bistert.

Om hshållsarbete vore en självklarhet för dem, skulle de inte ta upp det. Dessutom visar statistik att både män och kvinnor tror att män lägger mer tid på hushållsarbete än de gör.
Visst! Som jag skrev i inlägget du citerade :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 881
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
773
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 915
Senast: Palermo
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka