Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon livsviktig sportgrej på TV? :confused:

(Jag bara måste vårda mina fördomar!)

Min tanke också. I söndags var det samma sak, men då hade det sina förklaringar. Kanske alla män är ute och njuter av sommarnatten nu, eftersom de inte kunnat göra det tidigare.

Fick et mail från HP att det minsann kommit in nån som kunde passa in på vad jag sökte... jotack... där fanns ett par pigga ögon på bilden.. sjuksköterska med hus på landet ,pålle å 2 katter.. jag tog mig i kragen å författade nåt enkelt.... vi får se om hon behagar svara.. 35 år å sökte nån 30 te 45..... jag passade in på allt..utom ordningssam ;)
FAST hon är säkert med här å är skrämd till tystnad haha.... den som lever får se.. jag bangar inte ;)

Fick et mail från HP att det minsann kommit in nån som kunde passa in på vad jag sökte... jotack... där fanns ett par pigga ögon på bilden.. sjuksköterska med hus på landet ,pålle å 2 katter.. jag tog mig i kragen å författade nåt enkelt.... vi får se om hon behagar svara.. 35 år å sökte nån 30 te 45..... jag passade in på allt..utom ordningssam ;)
FAST hon är säkert med här å är skrämd till tystnad haha.... den som lever får se.. jag bangar inte ;)

Åh, det här får mig att tänka på ett mail jag fick en gång från nån dejtingsida (minns inte vilken).
Längst ner i mailet står det typ "singlar som passar dig", och fältet är.. tomt... tack för den lixom :banghead:

Åh, det här får mig att tänka på ett mail jag fick en gång från nån dejtingsida (minns inte vilken).
Längst ner i mailet står det typ "singlar som passar dig", och fältet är.. tomt... tack för den lixom :banghead:

Trist :(

Från en dejtingsida fick jag mail om att det fanns 5-6 tonårstjejer bara i min stad som ville träffa mig. Och jag fick ett sånt mail varje dag! Fantastiskt ju. Men jag vågade aldrig träffa någon med tanke på Bukemobben ;)

"Jag är en vacker, intelligent, glad tjej. Jag arbetar som sjuksköterska på det lokala sjukhuset. Efter jobbet, jag älskar att gå på teater, balett, opera. Jag älskar kulturell underhållning. Jag älskar morgon cykeltur. Älskar att spendera tid i gymmet. Jag har ett par år för att ägna sig åt gymnastik. Jag älskar att laga mat är god, nyttig. Jag försöker att äta vegetarisk mat, för det skulle bevara sin form."

Fan.
Om jag blir ihop med denna 29-åring, då lovar jag att avslöja hur den vegetariska maten kan behålla sin form, medan hon försöker äta den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 668
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 710
Senast: Mirre
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka