Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt off topic (som det mesta i tråden) så vill jag framföra att jag bara älskar I-landsproblem!
Problemet är nog att det är svårt att säga till om en sån där grej. Det är lättare att säga till nån om en väska än att påpeka att han sitter bredbent. Hur man än uttrycker det kan han välja att anspela på sitt skrev - och som kvinna kan man då behöva både ålder och pondus för att situationen inte ska bli asjobbig.
Jag skulle lätt kunna nyttja stor och utfluten byst för att inte kunna hålla in armarna
Vi förväntar oss en selfie i tråden!Haha.. Det ska jag också göra- på tåget imorgon ska jag hålla armarna rakt ut...
Vi förväntar oss en selfie i tråden!
Köp en minibuss. Problemet löst.Killarna på dejtingsidan som frågade om bröststorlek kanske också vill ha en.
Sen har jag ju breda höfter också.. Så jag kanske kan hävda att jag behöver ett eget säte..
Inte i Sthlmsområdet iaf, här har det funnits vattenmelonpungar sedan 90-talet.Nu är det en halv evighet sen jag åkte kommunalt, men jag minns inte det här bredbenthetsproblemet. Är det ett senare påfund? Det enda jag kommit i närheten av detta fenomen, var en kille som satt lite nerkasad i flygstolen bredvid mig en gg, med ena benet utsträckt så det låg emot mitt. Han somnade med huvudet mot min axel sen.
Nu är det en halv evighet sen jag åkte kommunalt, men jag minns inte det här bredbenthetsproblemet. Är det ett senare påfund? Det enda jag kommit i närheten av detta fenomen, var en kille som satt lite nerkasad i flygstolen bredvid mig en gg, med ena benet utsträckt så det låg emot mitt. Han somnade med huvudet mot min axel sen.
Jag sa åt honom att det var min plats
Jag skulle våga påstå att om män inte använde jeans så skulle problemet vara mindre.
Jag blir åtminstone inte förvånad över att just du kommer till just den här slutsatsen.Jag tycker att det verkar helt otroligt korkat att gå i jeans, om det medför att man får akuta pungsmärtor av att sitta normalt. Dessutom verkar den här jeansrelaterade pungsmärtan slå till just när de aktuella männen sitter bredvid kvinnor, inte när de sitter bredvid andra män.
Men jag tror inte att någon blir förvånad över att du försvarar det här beteendet.
Men ärligt: ser du inte att det är precis det du gör? Petruska citerade dig ju.Jag blir åtminstone inte förvånad över att just du kommer till just den här slutsatsen.
Skulle du kunna länka var jag försvarar detta beteende, så att även en idiot som jag kan få se?
Alltså. Men ärligt. Är det att försvara ett beteende att belysa en fysisk skillnad?Men ärligt: ser du inte att det är precis det du gör? Petruska citerade dig ju.
Alltså. Men ärligt. Är det att försvara ett beteende att belysa en fysisk skillnad?
Bättre kan du.