Jag har skissat på en lösning på kvällens stora problem.
Om klädaffärerna installerar tågsäten i provrummen så kan vi män provsitta byxorna och se om det funkar.
Eller en vanlig stol borde funka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har skissat på en lösning på kvällens stora problem.
Om klädaffärerna installerar tågsäten i provrummen så kan vi män provsitta byxorna och se om det funkar.
Nej. Det ska vara något tekniskt komplicerat och i hållbar konstruktion. Det får gärna låta lite också, eller ha delar som rör sig. Herregud, vi pratar ju om MÄN!Eller en vanlig stol borde funka
Nej. Det ska vara något tekniskt komplicerat och i hållbar konstruktion. Det får gärna låta lite också, eller ha delar som rör sig. Herregud, vi pratar ju om MÄN!
Jo...4 mån. Men det går 2-3 v mellan varje dejt.Okej! Men hade ni inte setts ganska länge, skrev du 4 månader någonstans eller kopplar jag fel då? Jag tänker att man borde fått en ganska bra bild av varandra då? Alternativt, att det känns väldigt länge att behöva fundera på om man är intresserad av att ta reda på mer om varandra, antingen vill man väl det eller så vill man inte efter bara en eller ett par träffar?
Har du redan innan denna installation någon egen uppfattning om hur olika byxor fungerar i ämnet?Jag har skissat på en lösning på kvällens stora problem.
Det låter som en bra kille! Hoppas nu får till en fika!Helt OT kanske....
Jag börjar lessna på dribblandet med Mr Dejt. Medans han verkar nöja sig med välplanerade träffar på ca4-5 tim var annan vecka och ett jäkla massa sms och chattgullande så tänker jag dejta!
Jag vill ha någon att GÖRA saker med. Någon att sova bredvid ibland, prata med över frukostbordet då och då, laga en godmiddag med, välja chipspåse till soffmyset med. Efter 4 mån önskar jag mig mer av ett dejtande.
En kille som verkar trevlig har i cirka månaden skrivit med mig. Nu gick han ur MP så jag la till honom på FB så vi kunde fortsätta chatta. Han verkar helt reko, inte alls på. Har kul humor och är inte sliskigt flirtig. Han har frågat om en fika men jag styrde bort det lite då.
Nu har jag frågat honom om en ny fika. Han ville gärna. Ska se om vi får till det i helgen.
Förlåt för trådkap. Nu kan ni återgå till pungar och byxor
Kul att läsa om!Jag har varit på min första nätdejt! Wooo! (Skulle ju ha gått på en i helgen men kortversionen är att den rann ut i sanden och lika bra var nog det.) Han var jättesöt, vi hade väldigt trevligt även om jag inte skulle påstå att det superduperklickade helt perfekt med t ex rytmen i konversationen, men vi hade kul och en massa gemensamma intressen och personlighetsdrag. Det bestämdes att vi ska ses igen och sen hånglade han upp mig på ett väldigt uppskattat vis.
Det är ju tyvärr så att om man väldigt gärna vill träffa någon, som är intresserad tillbaka - då ser man till att fixa detta. Ofta.Jo...4 mån. Men det går 2-3 v mellan varje dejt.
Vi bor 10 mil ifrån varandra. Tar ca strax över timmen att köra. Alltid han som kör hit. Vi brukar ses 3-5 tim. Så själva DEJTANDET är inte så intensivt. Däremot mycket annan kontakt.
Därför vill jag få lite mera fart på själva träffarna, så vi kan lära känna varandra i verkligheten bättre.
varför åka 10 mil om man inte är intresserad?
Varför inte träffas mer (för det kan vi) om han ÄR intresserad.
Nu ska jag sova och i morgon efter jobbet har jag väl 100 sidor att läsa igen
Nej. Det ska vara något tekniskt komplicerat och i hållbar konstruktion. Det får gärna låta lite också, eller ha delar som rör sig. Herregud, vi pratar ju om MÄN!
Har du redan innan denna installation någon egen uppfattning om hur olika byxor fungerar i ämnet?
Det finns stretchnylon, så det behövs inte fjärrkontroll.Eller byxor som man kan anpassa storleken på efter situation? Vid behov sv större- använd fjärrkontrollen och byxorna blir störrestörre
Det finns stretchnylon, så det behövs inte fjärrkontroll.
Eww..Det finns stretchnylon
I mitt hem finns det inte längre några fjärrkontroller.Jo när det handlar om MÄN behövs alltid fjärrkontrollen
Gärna ett snyggt hölster att bära omkring fjärrkontrollen i, så man vet var man har den och ingen KVINNA kan sno den @JefferyJo när det handlar om MÄN behövs alltid fjärrkontrollen
Gärna ett snyggt hölster att bära omkring fjärrkontrollen i, så man vet var man har den och ingen KVINNA kan sno den @Jeffery
Den KVINNA som stulit mina fjärrkontroller ligger just nu här bredvid och drömmer om kaninjakt.Gärna ett snyggt hölster att bära omkring fjärrkontrollen i, så man vet var man har den och ingen KVINNA kan sno den @Jeffery
Jo...4 mån. Men det går 2-3 v mellan varje dejt.
Vi bor 10 mil ifrån varandra. Tar ca strax över timmen att köra. Alltid han som kör hit. Vi brukar ses 3-5 tim. Så själva DEJTANDET är inte så intensivt. Däremot mycket annan kontakt.
Därför vill jag få lite mera fart på själva träffarna, så vi kan lära känna varandra i verkligheten bättre.
varför åka 10 mil om man inte är intresserad?
Varför inte träffas mer (för det kan vi) om han ÄR intresserad.
Nu ska jag sova och i morgon efter jobbet har jag väl 100 sidor att läsa igen
Jag har varit på min första nätdejt! Wooo! (Skulle ju ha gått på en i helgen men kortversionen är att den rann ut i sanden och lika bra var nog det.) Han var jättesöt, vi hade väldigt trevligt även om jag inte skulle påstå att det superduperklickade helt perfekt med t ex rytmen i konversationen, men vi hade kul och en massa gemensamma intressen och personlighetsdrag. Det bestämdes att vi ska ses igen och sen hånglade han upp mig på ett väldigt uppskattat vis.
Dels för att man är för "snäll" och dels för att det är först i efterhand man kommer på alla briljanta saker man skulle sagt...Varför man inte säger ifrån är ju en ruskigt bra fråga förstås