Det där är ju standardbeteendet skulle jag nog säga. Väldigt många bara försvinner.
Från att ha planerat en date (som inte blev av, men förra veckan då jag hade gäster kastade han ett napp-försök) till att bara försvinna? Vad fan är det med folk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är ju standardbeteendet skulle jag nog säga. Väldigt många bara försvinner.
Blir folk irriterade om man ber dem flytta dem? Eller är de lite borta bara och har inte koll på att det är mycket folk på tåget?Jag har märkt en viss skillnad här. I Stockholm tar man inte upp extra plats med sin väska om det är mycket folk på tåget. Jag har inte sett det där på samma sätt i alla fall. Här i skåne är det vanligare.
Man får väl mest en tom blick bara.Blir folk irriterade om man ber dem flytta dem?
Jisses.Man får väl mest en tom blick bara.
höhö hon har pungkulor läste du in alldeles själv.Ja, det hade det blivit. Men få på Buke hade svarat så , varken @TomasN eller @sjoberga hade svarat mig så till exempel, det vågar jag . Du hade ju förmodligen inte skrivit så till nån annan dock gissar jag. Hade @mandalaki skrivit det hade du nog knappast svarat med ett snipigt inlägg om att höhö hon har pungkulor.
Nu svartmålade jag kanske. En del ber ju om ursäkt. Eller svarar, visst det är ledigt. Lätt att fokusera på de sura.Jisses.
Du skrev att du förmodligen har mindre erfarenheter än jag av pungsmärta. Vad ville du säga med det?höhö hon har pungkulor läste du in alldeles själv.
Nödvändigt och nödvändigt, jag orkar inte tjafsa. Jag tycker att det var en onödig känga och då säger jag det. Jag kan liksom inte se någon annan än du skriva så, inte @TomasN eller @sjoberga till exempel, och jag tycker inte att det är trevligt.Du får gärna svara som du gjorde om du tycker att det känns nödvändigt.
Men då får du också räkna med att jag ibland biter ifrån.
Jag skulle våga påstå att om män inte använde jeans så skulle problemet vara mindre.Jag har ju inte märkt det här bredbenta sittandet så ofta. Men det kanske är naturligt.
Men jag tror inte heller på pungkulsteorin.
Nu pratar vi också som att alla kvinnor är små och petite. Många kvinnor däribland mig själv behöver ju också hela sin sittplats pga sin storlek och det är inte alltid så lätt att göra sig liten bara för att man råkar ha en man med stor pung bredvid sig.
Fast @stjarnhimmel sa hela sin sittplats, inte hela sin sittplats plus halva sittplatsen bredvid. Män får väl sitta hur bredbent de vill, precis som kvinnor, så länge de inte tar upp plats för personen bredvid. Och det är ju just det som diskuteras .Det är en väldigt bra poäng. För det kan ju faktiskt vara precis samma sak fast åt andra hållet. Man kanske inte riktigt kan rå för hur man är fysiskt skapt så att säga.
Bläääh!!
Skulle precis skriva lite allmänt till han jag skrivit om här tidigare, men såg att han plötsligt var pausad. Usch vad sur jag blir!! Riktigt jävla sur!! Efter all den kontakt vi haft tycker jag att han kunde ha skrivit att han tänker lämna hp och tacka för trevliga diskussioner eller nåt. Nå, en sån med så dåligt hyfs skulle jag inte vilja ha, men nog känns det nedvärderande på nåt sätt.
Då jag lämnat mp förut så har jag meddelat det till dem jag haft kontakt med. Tycker det är sjysst. Varför bara försvinna??
Jag skulle våga påstå att om män inte använde jeans så skulle problemet vara mindre.
Jag tror inte heller på att det är ett byxproblem. Faktiskt.
Jag tror mest det handlar om vanlig hyfsJag tror inte heller att det är något (större) problem.
Jag sitter definitivt mer bredbent i jeans än andra byxor, i normalläge - och utan folk vid mina sidor.Jag tror inte heller på att det är ett byxproblem. Faktiskt.
Jag tror mest det handlar om vanlig hyfs
Jag håller med men det blir ett dilemma. Vad gör vi med alla saker i samhället som folk borde fatta men ändå inte gör det? Visst är det ingens ansvar att uppfostra andra men om vi bara tyst lider så händer inget.
Jag är mest irriterad att så många sätter sin väska bredvid sig på tåget. För att markera revir? Kanske för att slippa en bredbent man?