tigerflicka
Trådstartare
Åh, snälla - gör det! Bara för att kunna rapportera resultatet här.
Jag är också nyfiken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte det finns en generell förklaring, utan varje fall har sin egen orsak. Se'n har säkerligen varje individ olika 'formtoppar' ibland är det bättre, ibland sämre.Vad handlar det om tror du? Att de har dåligt självförtroende och inte vågar ta för sig eller vill de att mannen gör allt eller vad?
Jag kommenterade ett inlägg, för att föra tråden vidare.
Trampade jag på en tå?
Precis just det ville jag ha sagt.
Jag tror det uppfattas som om du bjuder upp till debatt för att du kommenterar ett specifikt inlägg som om det står i motsatsförhållande till det du skriver.Jag kommenterade ett inlägg, för att föra tråden vidare.
Trampade jag på en tå?
Precis just det ville jag ha sagt.
I diskussionen runt bra/dålig i sängen så har jag samma erfarenhet som redovisas tidigare i tråden. De riktigt välutrustade förväntar sig att man ska svimma och dö av lycka bara de tar av sig byxorna. Det räcker liksom att de är närvarande och hårda, så ska räcka. Fast det gör det ju inte. Liksom.
De som ser väldigt bra ut har ofta - i min erfarenhet - lite samma stuk. Vi tjejer ska vara så förbannat till oss över att de är närvarande att det räcker som förspel. Och sedan kan vi för all del fixa resten själva också. Det blir ju bekvämast så, och de har ju ändå dykt upp till festen, det borde väl vara nog?
Säkert finns det tjejer med samma stuk, men jag har ingen erfarenhet av dem.
Jag är också nyfiken!
Eller hur! Jag säger snarare till dom att ta på sig byxorna igen om dom är väldigt välutrustade
Mina erfarenheter ser väldigt annorlunda ut . Förvisso har jag bara varit med killar som jag tycker ser otroligt väldigt jävla bra ut men förutom det kan jag inte generalisera på något vis faktiskt. Att snygga killar skulle vara jättelata i sängen känns lite som en myt, lite som det där som killarna i skolan brukade säga "snygga tjejer bara ligger där och tror att det räcker, feta tjejer (ja, jag kräktes varje gång de sa detta) är så tacksamma och anstränger sig så mycket mer".Åh, snälla - gör det! Bara för att kunna rapportera resultatet här.
I diskussionen runt bra/dålig i sängen så har jag samma erfarenhet som redovisas tidigare i tråden. De riktigt välutrustade förväntar sig att man ska svimma och dö av lycka bara de tar av sig byxorna. Det räcker liksom att de är närvarande och hårda, så ska räcka. Fast det gör det ju inte. Liksom.
De som ser väldigt bra ut har ofta - i min erfarenhet - lite samma stuk. Vi tjejer ska vara så förbannat till oss över att de är närvarande att det räcker som förspel. Och sedan kan vi för all del fixa resten själva också. Det blir ju bekvämast så, och de har ju ändå dykt upp till festen, det borde väl vara nog?
Säkert finns det tjejer med samma stuk, men jag har ingen erfarenhet av dem.
Mina erfarenheter ser väldigt annorlunda ut . Förvisso har jag bara varit med killar som jag tycker ser otroligt väldigt jävla bra ut men förutom det kan jag inte generalisera på något vis faktiskt. Att snygga killar skulle vara jättelata i sängen känns lite som en myt, lite som det där som killarna i skolan brukade säga "snygga tjejer bara ligger där och tror att det räcker, feta tjejer (ja, jag kräktes varje gång de sa detta) är så tacksamma och anstränger sig så mycket mer".
Kort sagt: Alltid när det här ämnet kommer upp så förundras jag över hur mycket mina erfarenheter skiljer sig från alla andras.
Pratat med Mr Dejt igen. Jag tänkte höra av mig först för en gångs skull men hann inte.
Han längtar till måndag...nu gör jag också det. Börjar få lite starkare känslor för honom. Känns lite jobbigt också när jag är lite för osäker på vad han känner för mig. När det kommer till det här stadiet är inte mitt självförtroende det bästa. Sorry....jag är en försiktig skeptiker fram till dess att man sagt tydligt vad man står och vill. Smicker och lulllull häver ju många ur sig väldigt lättvindigt utan att men så mycket med.
Hittills har det gått 2 veckor mellan dejterna pga att jag har min son var annan vecka. Men nu ska vi försöka få till 2 träffar nästa vecka. På måndag kommer han hit. Men så ska jag ev till honom en dag också. Bara vi hittar en lucka i planeringen. Första gången jag är hemma hos honom isf.
Att snygga killar skulle vara jättelata i sängen känns lite som en myt ...
Dessvärre undrar jag om du inte skulle få rätt många svar på det där, @Voff, just för att du inte berättar något alls. Då kan läsaren själv fylla i vad han vill att du ska vara.
Du skulle nog få flest svar från killar som tycker att du verkar vara "en okomplicerad tjej". Och det är synd, för dem du vill ha kontakt är ju de som skulle tänka "men vad är det för en platt människa".
Tips om du inte vill hamna i "kränkt vit man" - träsket, utan faktiskt diskutera med oss som om vi vore människor och inte kön. Så kan du istället för att skriva det finns kvinnor (för att poängtera att kvinnor är lika goda kålsupare som männen) som inte heller är så bra i sängen (för jag tror inte att någon här har hävdat att män är sämre på sex än kvinnor generellt) skriva typ "jag veeet jag låg en gång och den sexpartnern låg bara där, så jäkla trist :P!".Sett från andra synvinkeln finns det kvinnor som agerar död säl i sängen - ser det som norm, och inte vill förstå något problem med det.
Just det jag skrev i pressen är ganska vanligt i killars press. Tjejers ser jag ju inte men det kanske är lika där. Men du har rätt i att ju ytligare/tommare press som lämnar fritt utrymme ju mer svar.
Därför är min egen pressväldigt tydlig och exakt för att undvika en massa blaha-svar från helt fel killar
Men i forskningssyftet"Fladderfitta73" kan man ju gå lite oseriöst bananas