Han hade uppenbarligen inte förstått det hela med att ge instruktioner!
Ja att bara få höra du gör fel är inte kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han hade uppenbarligen inte förstått det hela med att ge instruktioner!
Men var han full eller? Annars är det ju ett fantastiskt märkligt beteende.Ja att bara få höra du gör fel är inte kul!
Har en kille på Hp som skickar flirtar lite då och då, men vi kommer aldrig till dejtstadiet
Planerade en dejt i vintras men det blev av olika anledningar inte av...
Funderar på att föreslå en träff (dejt??) men kommer mig inte för, dels pga av en nyligen inträffad händelse (personlig tragedi) men även av rädsla för att än en gång bli besviken...
Inser dock att jag bör köra på, annars lär det ju aldrig bli av. Pepp önskas!!!
Ja att bara få höra du gör fel är inte kul!
Har en kille på Hp som skickar flirtar lite då och då, men vi kommer aldrig till dejtstadiet
Planerade en dejt i vintras men det blev av olika anledningar inte av...
Funderar på att föreslå en träff (dejt??) men kommer mig inte för, dels pga av en nyligen inträffad händelse (personlig tragedi) men även av rädsla för att än en gång bli besviken...
Inser dock att jag bör köra på, annars lär det ju aldrig bli av. Pepp önskas!!!
Men var han full eller? Annars är det ju ett fantastiskt märkligt beteende.
Nä.. Inte full...
Har aldrig fått den kommentaren innan eller efter.
Man blir ju inte direkt kåt av att få höra det
Inte? Så otacksamt av dig när du blev upplyst och allt!
Gör om och gör rätt
Ibland är dejting väldigt frustrerande.
Ibland är dejting väldigt frustrerande.
Är det ngn speciell situation du tänker på ?
Både generellt och en speciell situation.
Generellt eftersom att det är så lätt att få en bild av att någon är helt rätt när man mailar, men sedan när man träffas i verkligheten så stämmer det inte alls. På grund av detta så har jag nu försökt att dra ner på tiden man mailar innan man träffas i verkligheten, de senaste dejterna så har det bara gått ungefär en vecka mellan första kontakt och träff i verkligheten.
Och så tänker jag på en speciell situation där det verkade väldigt positivt efter den första dejten och vi bestämde också att vi skulle ses igen utan att bestämma en tid, detta skedde dagen efter dejten. Efter det så har hon inte hörts av överhuvudtaget.
Både generellt och en speciell situation.
Generellt eftersom att det är så lätt att få en bild av att någon är helt rätt när man mailar, men sedan när man träffas i verkligheten så stämmer det inte alls. På grund av detta så har jag nu försökt att dra ner på tiden man mailar innan man träffas i verkligheten, de senaste dejterna så har det bara gått ungefär en vecka mellan första kontakt och träff i verkligheten.
Och så tänker jag på en speciell situation där det verkade väldigt positivt efter den första dejten och vi bestämde också att vi skulle ses igen utan att bestämma en tid, detta skedde dagen efter dejten. Efter det så har hon inte hörts av överhuvudtaget.
Har du hört av dig till henne?
Ok det har jag också varit med om - att folk inte hör av sig.
Man får gå vidare helt enkelt.
Jo, det är klart man får göra det, men jag tycker det är frustrerande att människor inte kan vara så rakryggade att de säger att de har ångrat sig. Jag tycker att det är lite skillnad på att sluta att svara på mail när man bara har mailat lite och att gå under jorden efter att man har bestämt en andra dejt.