Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nähepp, inget för mig med kvällens dejt i alla fall. Nåväl, försöker man inte vet man ju inte. Även om jag känner att det inte händer något vare sig jag försöker eller inte.

Jag hade varit mycket mer okej med min situation om inte varenda en av alla de andra har en partner, för det är så jädra påtagligt ensam ibland! För att hitta nya vänner är i stil med att hitta någon att dejta :D

Trist när det är så!
Och jag kan hålla med om känslan när "alla andra" har en partner. Nog för att jag trivs rätt bra själv, men ibland känns det väldigt ensamt...

Trist när det är så!
Och jag kan hålla med om känslan när "alla andra" har en partner. Nog för att jag trivs rätt bra själv, men ibland känns det väldigt ensamt...

Ja men precis! Jag är rätt nöjd med mig själv och hur jag lever överlag, men när alla man brukade hänga med helt plötsligt har andra liv så blir det lite tråkigt. Och jag vill ju inte "skaffa mig någon" bara för att vara med, jag vill ju hitta någon jag gillar. Annars hade det varit löst för längesen ;)

Ja men precis! Jag är rätt nöjd med mig själv och hur jag lever överlag, men när alla man brukade hänga med helt plötsligt har andra liv så blir det lite tråkigt. Och jag vill ju inte "skaffa mig någon" bara för att vara med, jag vill ju hitta någon jag gillar. Annars hade det varit löst för längesen ;)

Ja, planen på att skaffa nån "bara för att" känns juh inte det minsta aktuell!

Man vänjer sig till slut, men det tar många år. :)

Vänja sig? Det där var ett fruktansvärt tråkigt inlägg! För jag fick en rätt ledsam bild av det, även om du la till en smiley.
Det lät väldigt mycket som ett typ av "vänja sig" som i att man inte alls trivs med situationen men man kan inte göra något åt det.

Fast jag tycker man vänjer sig. Jag som varit singel mkt tänjer att jag vill träffa ngn men blir det inte så går jag acceptera och leva ensam

Jag är också sån som trivs till stor del med mitt eget liv och mig själv men saknar tvåsamheten till viss del. Myset i soffan en slö söndag, någon att fråga om den vill ha ägg till frukost någon gång, inte komma ensam till ALLA tillställningar.....Ogillar att som singel bli satt bredvid nån annan lika ensam själ vid jippon "för ni två är ju singlar"

Vad säger ni singlar...ska vi backa upp varandra? Starta en "Bihangspol":idea:
Jag ska på 35+40 års kalas nästa helg...sk 75-årskalas. Vill någon av er bli min täckmantel så jag slipper dyka upp ensam igen? Jag kan var bi för en kväll om det behövs :up:

Tänker du dig att det ens är möjligt? Varför skulle det vara lättare än att hitta nån mer "på riktigt"?

Nu är jag inte helt säker på hur du menar.
Menar du att det är möjligt att nöja sig med nån? Jag tror det finns jättemånga som gjort/gör det, av en eller annan anledning.

Jag är också sån som trivs till stor del med mitt eget liv och mig själv men saknar tvåsamheten till viss del. Myset i soffan en slö söndag, någon att fråga om den vill ha ägg till frukost någon gång, inte komma ensam till ALLA tillställningar.....Ogillar att som singel bli satt bredvid nån annan lika ensam själ vid jippon "för ni två är ju singlar"

Jag ska på 35+40 års kalas nästa helg...sk 75-årskalas. Vill någon av er bli min täckmantel så jag slipper dyka upp ensam igen? Jag kan var bi för en kväll om det behövs :up:

Hade det inte varit för A och Winnerbäck hade jag ställt upp!

Visst, vad behöver du för ålder? :)

Det där pratade jag och min kompis om ett tag, att vara varandras +1. För när man är singel blir man liksom inknölad på olika obekväma sätt hela tiden. Man är tvungen att vara den flexibla. När de andra som har familjer och partners får egna rum på semesterresan, får man själv (eftersom man är singel) dela rum med sina föräldrar tex (nej jag är inte ett dugg bitter över det här ;) ).

Det där pratade jag och min kompis om ett tag, att vara varandras +1. För när man är singel blir man liksom inknölad på olika obekväma sätt hela tiden. Man är tvungen att vara den flexibla. När de andra som har familjer och partners får egna rum på semesterresan, får man själv (eftersom man är singel) dela rum med sina föräldrar tex (nej jag är inte ett dugg bitter över det här ;) ).

hahahaha....Inte jag heller ;)
Jag ÄÄÄÄLSKAR att offra mig som sällskap till andra singlar. För vi singlar är ju lika dana allihopa...gillar samma saker...är liksom stöpta i samma form och har därför ett enormt utbyte av varandra. Dessutom kan det ju bli lööööööv oss emellan :banghead:

hahahaha....Inte jag heller ;)
Jag ÄÄÄÄLSKAR att offra mig som sällskap till andra singlar. För vi singlar är ju lika dana allihopa...gillar samma saker...är liksom stöpta i samma form och har därför ett enormt utbyte av varandra. Dessutom kan det ju bli lööööööv oss emellan :banghead:

Dessutom blir vi glada när någon förbarmat sig över oss genom att ordna denna lyckade matchning!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 682
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 729
Senast: Mirre
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka