R
Raderad medlem 94602
Favvofrågan: Hur länge till tänker du vara singel då?
Tjaaa.....till 16 september 2014 kl 16:23
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, what?! Den frågan har jag aldrig behövt höra!Favvofrågan: Hur länge till tänker du vara singel då?
Haha, what?! Den frågan har jag aldrig behövt höra!
Hahaha! Jag skrattar så katten tittar konstigt på mig! Vad är för folk du umgås med?En annan favorit: Träffar du aldrig någon du gillar?
Joooo....men det är inte alltid det är ömsesidigt.
(Det är ju inte som att man bara kan plocka å ta för sig precis.......)
Festpojkvän vore nåt!Det borde finnas som ett val på dejtingsajter att man söker fejkpojkvän/fejkflickvän för en fest.
Det borde finnas som ett val på dejtingsajter att man söker fejkpojkvän/fejkflickvän för en fest.
Nu är jag inte helt säker på hur du menar.
Menar du att det är möjligt att nöja sig med nån? Jag tror det finns jättemånga som gjort/gör det, av en eller annan anledning.
Hahaha! Jag skrattar så katten tittar konstigt på mig! Vad är för folk du umgås med?
Nu pratar vi ju inte om att stanna kvar tex pga trygghet, barn och hus i ett förhållande som blivit tråkigt. Vi pratar om att nöja sig från början.
Jag fattar inte varför det skulle vara lättare att hitta någon som man kan nöja sig med, än någon att verkligen bli kär i. Jag fattar inte heller varför sannolikheten för ömsesidighet skulle vara större när det gäller den där som man nöjer sig med, än när det gäller mer passionerade parbildningar.
Eftersom jag själv inte har planer på att nöja mig med någon halvbra, alt en bra person på pappret men där kemin saknas, så vet jag inte riktigt hur de tankebanorna går. Det kan kanske handla om någon som är rädd för att vara själv, eller som väldigt gärna vill ha familj och känner att det kan hinna bli för sent om den ska leta efter den rätta.Nu pratar vi ju inte om att stanna kvar tex pga trygghet, barn och hus i ett förhållande som blivit tråkigt. Vi pratar om att nöja sig från början.
Jag fattar inte varför det skulle vara lättare att hitta någon som man kan nöja sig med, än någon att verkligen bli kär i. Jag fattar inte heller varför sannolikheten för ömsesidighet skulle vara större när det gäller den där som man nöjer sig med, än när det gäller mer passionerade parbildningar.
Man ska juh vara kräsen!Jag har ju varit å några dejter. Och jo...oftast är det jag som inte vill ses igen. Men ett par har jag gillat så det ä väl därför en del tror jag är orimligt kräsen.....för att jag nobbat.
Nu pratar vi ju inte om att stanna kvar tex pga trygghet, barn och hus i ett förhållande som blivit tråkigt. Vi pratar om att nöja sig från början.
Man ska juh vara kräsen!
Jag har som tur är aldrig hamnat i det läget, trots att jag bara varit kär tre gånger i mitt liv och trots att det är en massa år sedan sista "riktiga" förhållandet tog slut.Jag har nöjt mig i många år. Aldrig mer!
Så ja...jag söker den där killen som får mig att skratta, leva och ha en jävligt skön vardag i en tvåsamhet. Annars är jag heller själv och garvar och har kul med mina vänner.
Jag har som tur är aldrig hamnat i det läget, trots att jag bara varit kär tre gånger i mitt liv och trots att det är en massa år sedan sista "riktiga" förhållandet tog slut.
Och jag har bara vart riktigt kär 2 ggr på 41 år! Jag är rätt trög där. Så det har hänt i yngre dar att jag nöjde mig i början i hopp om att något mer skulle komma sen. Därför vill jag numera dejta och prata ett tag innan jag vet om vi verkligen har en chans att klicka.
Var det ömsesidigt vid de två tillfällena, så att personen du var kär i var kär i dig?
Favvofrågan: Hur länge till tänker du vara singel då?