Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahopp, då har jag dejtat klart. Och det var.... trevligt. Men sen då? Det var nån som skrev nåt om att dejten ska kännas "knullbar". Och jag försökte se mig själv i sängen med honom men lyckades inte riktigt med det. Eller det kändes väldigt avlägset, rättare sagt.

Så vad gör jag nu? Ska jag klippa direkt eller försöka träffas mer och se om kemi uppstår?

Kan ju bara utgå från mig själv. Känns det blankt "Nej" så går jag inte igen.
Känner jag "kanske" så ger jag det ibland en chans till. Ibland kan det ha varit så att jag inte haft min bästa dag eller liknande och kanske inte varit så "öppen" för att ta in en person öht.

Jag håller med om att sex är något som man gör tillsammans, ett möte. Men ärligt talat så finns det folk som har eh, lite annorlunda uppfattningar om hur sex ska göras. Ungefär som om de tyckte att en fika består av att kasta en bulle i huvudet på sin fikapartner. :meh:

Det finns ju de som tycker att man ska fika på kaféer som man själv tycker är helt hopplösa. Tänkte mer på något sådant. :p

Vissa killar/karlar som jag träffat på tycker själva att dom är helt awesome i sängen och vägrar lyssna på någon som kan antyda något annat...

Jag tycker inte att det mönstret begränsar sig till killars/karlars omotiverat goda självförtroende just i sängen, utan är ett mer generellt problem för somliga av dem.

Det finns ju de som tycker att man ska fika på kaféer som man själv tycker är helt hopplösa. Tänkte mer på något sådant. :p

Jag tycker inte att det mönstret begränsar sig till killars/karlars omotiverat goda självförtroende just i sängen, utan är ett mer generellt problem för somliga av dem.

Ja nej det har du rätt i, men just nu ar det ju sex det handlade om. :)

:idea:
Akta dig för bullar i huvudet ;).

Hehe... Ja om han slänger en bulle i huvudet så kommer jag gå hem. :mad::idea:

Å andra sidan är det nåt nytt.. Mest får jag fortfarande sexmejl..,:idea:
En frågade nyss om jag ville mysa ikväll.. Usch.. Jag hatar ordet mysa om det menas sex. Nästan lika illa som ngn som ville att jag skulle lära känna hans slickepinne..

Sett från andra synvinkeln finns det kvinnor som agerar död säl i sängen - ser det som norm, och inte vill förstå något problem med det.

Vad vill du ha sagt? Jag har inte sagt att kvinnor är bättre än män eller tvärtom, men jag är en heterosexuell kvinna och har alltså ingen erfarenhet av kvinnor mer än mig själv.

Förövrigt så finns det även män som är väldigt mycket "död säl" i sängen också.

Självklart finns det båda sorter av båda kön.

Humm...funderar på vad jag ska ha för profilbild som går i stil med mitt nya nick........

Apropå det här med profiler. Såg en idag som fick mig att fundera lite. Den var väldigt kort. Löd så här "Sportig kille söker trevlig tjej till vardag och fest"

Tyckte det lät som han letade en ny allroundkavaj........
Vad vardag och fest?

Men jag kanske skulle testa och regga mig med Nicket "Fladderfitta73" och se vad som händer :)

Åh, snälla - gör det! Bara för att kunna rapportera resultatet här.

I diskussionen runt bra/dålig i sängen så har jag samma erfarenhet som redovisas tidigare i tråden. De riktigt välutrustade förväntar sig att man ska svimma och dö av lycka bara de tar av sig byxorna. Det räcker liksom att de är närvarande och hårda, så ska räcka. Fast det gör det ju inte. Liksom.

De som ser väldigt bra ut har ofta - i min erfarenhet - lite samma stuk. Vi tjejer ska vara så förbannat till oss över att de är närvarande att det räcker som förspel. Och sedan kan vi för all del fixa resten själva också. Det blir ju bekvämast så, och de har ju ändå dykt upp till festen, det borde väl vara nog?

Säkert finns det tjejer med samma stuk, men jag har ingen erfarenhet av dem.

Vad vill du ha sagt? Jag har inte sagt att kvinnor är bättre än män eller tvärtom, men jag är en heterosexuell kvinna och har alltså ingen erfarenhet av kvinnor mer än mig själv.

Förövrigt så finns det även män som är väldigt mycket "död säl" i sängen också.
Jag kommenterade ett inlägg, för att föra tråden vidare.
Trampade jag på en tå?

Självklart finns det båda sorter av båda kön.
Precis just det ville jag ha sagt.

Precis just det ville jag ha sagt.

Ja, huvudsaken är ju att varje inlägg som är det minsta kritiskt mot män omedelbart följs av ett inlägg som är minst lika kritiskt mot kvinnor. Hur skulle det annars se ut?

Då skulle ju tråden kunna uppehålla sig vid mäns brister! Men du tar ditt ansvar för att föra tråden vidare, och därmed kritiken, dit där den här hemma. Det är ju kvinnor som ska kritiseras ju!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 668
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 716
Senast: Mirre
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka