Sv: Nätdejting del 5!
Det där besöket på ett varm kafé blir ju så mycket bättre efter att man varit ute i naturen och kommer in lite frusen och hungrig
Men jag håller med annars. Naturintresset bland folk är mindre irl än vad man kan tro av det folk säger och skriver. Precis som med matlagning. Vi satsar mer pengar än någonsin på nya kök och kokböcker. Samtidigt är det färdiglagat och halvfabrikat som regerar i affärerna.
Sen undrar jag ibland varför det inte är större trängsel i gymmen och löpspåren. Läser man på dejtingsidor så
Precis!
Det är lite samma sak som alla de som säger att de alltid handlar ekologiska varor. Varför är då ca 94% av de varor som säljs inte ekologiska?
Om vi levde så som vi vill tro att vi levde, skulle vi alla sitta i skogen, iförda de mest högkvalitativa regnkläder man ens kan tänka sig, i hällande regn, och äta våra ekologiska matsäckar.
Nä, sanningen är nog att de flesta av oss trivs bäst hemma eller på kafé/restaurang, där maten serveras och vi slipper frysa, inte minst på hösten.
Det där besöket på ett varm kafé blir ju så mycket bättre efter att man varit ute i naturen och kommer in lite frusen och hungrig
Men jag håller med annars. Naturintresset bland folk är mindre irl än vad man kan tro av det folk säger och skriver. Precis som med matlagning. Vi satsar mer pengar än någonsin på nya kök och kokböcker. Samtidigt är det färdiglagat och halvfabrikat som regerar i affärerna.
Sen undrar jag ibland varför det inte är större trängsel i gymmen och löpspåren. Läser man på dejtingsidor så