Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Ja, uppenbart fattar jag inte grejen nånstans. Inte på ett enda plan. Tur att det gått så bra för mig ändå. Plus att jag sluppit chocka och skrämma bort folk! :)

Senast ändrad av en moderator:

För mig är det självklart att kvinnor rent generellt kan ta initiativ lika mkt som män.

Tror det är det för de flesta kvinnor idag.

...men jag håller med - jag trodde också det här snacket om att dra fram tuttarna var "på riktigt" och inte bara symboliskt. Tror de flesta kvinnor har varit med om att ta initiativ till sex och tror att de flesta kvinnor har varit med om att mannen har tagit initiativ till sex. Det ena utesluter inte det andra

Och man kan tolka tröjan i olika grad bokstavligt.

Handlar inte den här diskussionen om precis just och endast det - att sätta sig grensle i en mans knä och slita av sig tröjan? Exakt det! Inget annat!? Ordagrant!?

Så har jag förstått det iaf.

Vad jag vet har flera redan skrivit att det inte ska tolkas så ordagrant. Och att det kan handla om exakt det där. Vet inte riktigt varför det ska behöva skrivas igen.

Nu vill vi ju höra. :banana: :D

Sällar mig till kören; Madalaki, vi vill få dit väl repeterade tal! :d

Låter som ett fantastiskt bra tal! :)

"Öööh... knulla? NUUU!"

Nej, så var det inte:D. Men jag fortsätter behålla det för mig själv:).

Vad jag mer seriöst lärde mig av den episoden var att när jag tror mig känna en så tydlig vibe från någon, så har jag också rätt. Det var nog första gången jag verkligen vågade ta ett så tydligt steg och efter det kommer jag att tro mer på mig själv i liknande situationer.

Reality check, hörni. I allt från buketrådar på temat till uppmärksammade domar i våldtäktsmål står det väl fullständigt klart att vad gäller kvinnors resp mäns initiativ så beskriver ni en utopi.

Nå, jag vet bara hur jag själv är och jag tycker/tror att jag är normal på den punkten. Trodde andra "normala" gör likadant ;)

Om du bara känner till dig själv borde du inte kunna avgöra om du är normal eller inte.

Sådana svar som det där ser jag inte sällan på buke ("jag vet bara hur jag själv är"). Och jag undrar varje gång om folk verkligen fullständigt saknar utblick:confused:

Om du bara känner till dig själv borde du inte kunna avgöra om du är normal eller inte.

Sådana svar som det där ser jag inte sällan på buke ("jag vet bara hur jag själv är"). Och jag undrar varje gång om folk verkligen fullständigt saknar utblick:confused:

Fan att en del orkar "punktknulla" här!
Jag känner mig normal. Jag tar ibland initiativet till sex, ibland gör jag det inte.
Punkt.

Du missade poängen. Förmodligen för att du, som vanligt, blev stött när någon inte höll med dig. Häromdagen såg jag dig tjura ur i din tråd om surfplattor, bara för att folk frågade vad du sökte för att kunna hjälpa dig. Fattar inte att du orkar.

...det var det där med "punktknulleri" igen.

Men seriöst, vad håller du på med? Du påstår att jag klankar på dig hela tiden, när jag säger att jag inte ens svarat dig på evigheter så är det punktknulleri? Om du inte menar hela tiden, säg inte hela tiden. Tips från coachen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V