Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jepp, jag vet att tanten förut haft det i sin presentation.
I den här diskussionen utgår jag ifrån att tanten och mannen "snackat" och han han i diskussionen (kanske t.o.m på en fråga) svarat att han inte har nåt emot att ligga med en kvinna med bara ett bröst.
Om han skrivit det som inledningsfras, typ, så är det ju en helt annan sak.
tanten, kan du berätta mera?
Jag tycker det är väldigt konstigt att en man du inte ens har träffat vet att du bara har ett bröst. Varför nämner du detta?
Det står i början av presentationen.
"Halvfet envis kärring med bara ett bröst söker snygg, lång, samhällsintresserad och sexig man. Funkar du lika bra i varselbyxor som i slips är det ett plus."
Och ja, han tog upp ämnet självmant. Han uttryckte också önskan om att jag skulle ha en "ansad mus" och skrev att han själv var len och fin runt den grova kukroten.
Plus lite till.
Så nej - tonen var inte speciellt ömsint eller intellektuell.![]()
Det står i början av presentationen.
"Halvfet envis kärring med bara ett bröst söker snygg, lång, samhällsintresserad och sexig man. Funkar du lika bra i varselbyxor som i slips är det ett plus."
Och ja, han tog upp ämnet självmant. Han uttryckte också önskan om att jag skulle ha en "ansad mus" och skrev att han själv var len och fin runt den grova kukroten.
Plus lite till.
Så nej - tonen var inte speciellt ömsint eller intellektuell.![]()
Åh, jag vill inte skrämma upp dig! Jag ska hålla alla tummar för dig![]()
Jag (har några år i dajtingdjungeln!) uppfattar det är många män som vill ha ett bra knull, och om knullet är tillräckligt bra vill han fortsätta att just knulla!
En väldigt stor del av killarna (ingen koll på tjejerna!) är ute efter sex, enbart sex! Har varit på ett antal sajter genom åren, men tendensen är densamma...
Dock inte alla som säger det direkt, men det gjorde ju denna! Sex först, ev förhållande sen... Tror dock att det aldrig kommer till ett förhållande om man är mer intresserad av hur den andras kön ser ut än om värderingar...
Jag vill bara påpeka att det finns undantag.
Om man som jag inte är ute efter sex i första hand utan ser det som en bonus man får på köpet i ett förhållande och dessutom inte söker efter en kvinna som är ute efter sex i första hand. Hur gör man då för att få fram detta på ett vettigt sätt i nätdejtingsammanhang? Några tips?
Kan du utveckla vad du menar med "killar som mig"?![]()