Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Jag tycker det är väldigt konstigt att en man du inte ens har träffat vet att du bara har ett bröst. Varför nämner du detta?

Jepp, jag vet att tanten förut haft det i sin presentation.
I den här diskussionen utgår jag ifrån att tanten och mannen "snackat" och han han i diskussionen (kanske t.o.m på en fråga) svarat att han inte har nåt emot att ligga med en kvinna med bara ett bröst.
Om han skrivit det som inledningsfras, typ, så är det ju en helt annan sak.

tanten, kan du berätta mera?

Det står i början av presentationen.
"Halvfet envis kärring med bara ett bröst söker snygg, lång, samhällsintresserad och sexig man. Funkar du lika bra i varselbyxor som i slips är det ett plus."

Och ja, han tog upp ämnet självmant. Han uttryckte också önskan om att jag skulle ha en "ansad mus" och skrev att han själv var len och fin runt den grova kukroten.

Plus lite till.

Så nej - tonen var inte speciellt ömsint eller intellektuell. ;)

Då är det nog inte meningen om att ditt bröst du ska avpolletera honom på, utan hans allmänna attityd!

Jag har aldrig förstått hur man kan ha en kravlista, exempelvis på ansat kön. Blir man ett par kan man ju diskutera saken och berätta vad man föredrar, men att en sån sak ska vara ett krav övergår nästan mitt förstånd.

"Halvfet envis kärring med bara ett bröst söker snygg, lång, samhällsintresserad och sexig man. Funkar du lika bra i varselbyxor som i slips är det ett plus."

Och ja, han tog upp ämnet självmant. Han uttryckte också önskan om att jag skulle ha en "ansad mus" och skrev att han själv var len och fin runt den grova kukroten.

Plus lite till.

USCH NEJ!!!!
Trodde han skrev det i en diskussion ni förde, och skrev mina svar baserat på det.

Plus lite till.

Låter som något att satsa på om man är ute efter sex bara. Däremot om också är ute efter ett förhållande antar jag att man inte uttrycket sig så. Jag syftade alltså på hur han uttryckte sig.

Hjälp, spring åt andra hållet! :crazy:

Jag säger som tott, hade uttalandet varit en del av en konversation hade det varit en annan sak.

*KL*

Jag får övervägande svar från män som inte är singlar. Har t om fått svar från män som först låtsas att dom är singlar, men sen kryper förstås sanningen fram. :meh:

Är det en vanlig företeelse?! Tänker på er andra som nätdejtar.

Han är antagligen både lång, snygg och sexig tycker han själv. Samhällsintresserad, pja vadå ? tre av fyra räcker väl ?

Vad skriver du att du söker? Jag kan tänka mig att det är vanligare att få mail från gifta män om du skriver att du är ute efter en kort romans.

Jag (har några år i dajtingdjungeln!) uppfattar det är många män som vill ha ett bra knull, och om knullet är tillräckligt bra vill han fortsätta att just knulla!

En väldigt stor del av killarna (ingen koll på tjejerna!) är ute efter sex, enbart sex! Har varit på ett antal sajter genom åren, men tendensen är densamma...

Dock inte alla som säger det direkt, men det gjorde ju denna! Sex först, ev förhållande sen... Tror dock att det aldrig kommer till ett förhållande om man är mer intresserad av hur den andras kön ser ut än om värderingar...

Jag (har några år i dajtingdjungeln!) uppfattar det är många män som vill ha ett bra knull, och om knullet är tillräckligt bra vill han fortsätta att just knulla!

En väldigt stor del av killarna (ingen koll på tjejerna!) är ute efter sex, enbart sex! Har varit på ett antal sajter genom åren, men tendensen är densamma...

Dock inte alla som säger det direkt, men det gjorde ju denna! Sex först, ev förhållande sen... Tror dock att det aldrig kommer till ett förhållande om man är mer intresserad av hur den andras kön ser ut än om värderingar...

Det är just denna typ av slutsats som gör det mer eller mindre omöjligt för killar som mig bl.a. att lyckas finna någon via nätdejting. :meh:

Jag vill bara påpeka att det finns undantag.

Om man som jag inte är ute efter sex i första hand utan ser det som en bonus man får på köpet i ett förhållande och dessutom inte söker efter en kvinna som är ute efter sex i första hand. Hur gör man då för att få fram detta på ett vettigt sätt i nätdejtingsammanhang? Några tips?

Jag vill bara påpeka att det finns undantag.

Om man som jag inte är ute efter sex i första hand utan ser det som en bonus man får på köpet i ett förhållande och dessutom inte söker efter en kvinna som är ute efter sex i första hand. Hur gör man då för att få fram detta på ett vettigt sätt i nätdejtingsammanhang? Några tips?

Man låter bli att nämna sex öht i sin presentation och man tar inte upp det i diskussionerna heller. Blir det någon gång aktuellt med sex med dejten så blir det.

Då har jag med andra ord redan gjort rätt ;), när jag nätdejtade så diskuterade jag det aldrig i meddelanden eller på någon dejt. Om/när jag återupptar nätdejtandet så är det alltså bara att fortsätta på samma sätt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 859
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka