Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Fat de som skriver så gör ju det för att inte (hu, hemska tanke) råka svara någon icke-modell-snygg.
De är ju inte fotosamlare, de vill bara veta om man faller i smaken. Men de som inte svarar när du mailar var väl lite ytliga då, eller så gillade de inte din presentation, så då spelar det ju ingen roll egentligen.

Ja jo jätteskoj...

en 67-åring skickade mail: Puss på dig i solen nu
Följt tio minuter senare av: Puss på hela din kropp nu

Honom blockade jag.

AHA......allt ni säger tyder på att jag skickat 5000 flirtar i onödan alltså ;).. lika bra å stänga ner alla konton då:arghh:....... eller så letar jag på fel ställen.. tror jag ska ställa mig vid lokala sortergården å se vad som dyker upp för att slänga skräp haha :D /s

:o Var han för gammal eller var han för fräck eller båda delarna?

Men skärp dig!

Om jag letar efter en vuxen man för intellektuellt utbyte, värme och tvåsamhet så blir jag knappast glad av att någon skriver på det sättet. Jag släpper ingen nära som jag inte gillat intellektuellt först.

Jag påpekade - innan jag blockade honom - att om han sagt samma sak på en arbetsplats hade han blivit anklagad för sexuella trakasserier. Är det svårt att begripa?

Klar poäng där. Det vilar ett obehagligt moment 22 över det här. En sådan formulering riskerar ju bli en puckomagnet istället:meh:

för att vara en aning seriös så har jag undvikit att skriva vad jag inte vill ha.

Det är så oändligt trist med män som skriver att de inte söker ... eller inte vill att man ska ...

för att vara en aning seriös så har jag undvikit att skriva vad jag inte vill ha.

Det är så oändligt trist med män som skriver att de inte söker ... eller inte vill att man ska ...

Jag har dejtingsideläsning som nöje emellanåt och tycker de bittra profilerna är roligast att läsa.
Just uppradningen av vad som går bort, som så tydligt visar nitar och erfarenheter serverat med den mest hätska sarkasm, kan vara lite småkul ibland :D

Jag har dejtingsideläsning som nöje emellanåt och tycker de bittra profilerna är roligast att läsa.
Just uppradningen av vad som går bort, som så tydligt visar nitar och erfarenheter serverat med den mest hätska sarkasm, kan vara lite småkul ibland :D

Vet inte om jag tycker det är så roligt, mest tragiskt.

Plus att det är så väldig vanligt att söka "ärlighet", att "kunna lita på". Som om kvinnor i allmänhet inte var att lita på och man söker det där undantaget?

Vem känner sig opålitlig? -Oj, han vill ha en pålitlig person, då ska jag inte svara

Nä, jag förutsätter att folk är att lita på. Så är de flesta.

...

Vem känner sig opålitlig? -Oj, han vill ha en pålitlig person, då ska jag inte svara

Det där är ju PRECIS som när folk skriver i hästannonser: "Säljes endast till gott hem"
-Attans, vi tänkte vanvårda den här hästen, då kan vi inte köpa den!

:D:D:D

Jag tror att det var Silverkedjan som hade en "manual" för dejtingsidesannonser i någon tråd en gång, där hon skrev att det gäller att linda in det man inte vill ha så att de känner sig överkvalificerade. :D

För mig är det viktigt med en partner som har egna aktiva, intressen och jag skrev något i stil med "har du VM-guld i TV-tittande är du överkvalificerad".
Nu fick jag ju inte napp på sajterna, fast det beror nog inte på ovanstående. ;)

Ba' en tanke.

/Keb

*kl*
Nu har jag äntligen hittat en intressant man som också verkar vara intresserad av mig. Han verkade så intressant att jag var "tvungen" att bli betalande medlem på MP igen så att jag skulle kunna ha kontakt med honom. Såhär långt - med stundvis ganska intensiv "brevväxling" i två dagar, så känns det lite lovande och spännande. Är nästan bombsäker på att vi kommer att höras per telefon inom några dagar och hoppas att ingen av oss blir besvikna då, utan att vi bestämmer oss för att träffas. Vi bor några timmars väg från varandra, så en spontanfika går bort.

Vi verkar värdera samma saker och ha en del gemensamma intressen.
Spännande :)
...men jag är livrädd för att det skiter sig - att han meddelar att han har träffat en annan på närmare håll. ...fast han verkar ivrig på att höras ;)

Vet inte om jag tycker det är så roligt, mest tragiskt.

Plus att det är så väldig vanligt att söka "ärlighet", att "kunna lita på". Som om kvinnor i allmänhet inte var att lita på och man söker det där undantaget?

Nä, jag förutsätter att folk är att lita på. Så är de flesta.

Det står samma saker när man tittar på kvinnors sidor. Just ärlighet efterfrågas ofta.

Men du har rätt. De flesta svarar nog inte ja om de får frågorna: Är du oärlig? Är du opålitlig?

AHA......allt ni säger tyder på att jag skickat 5000 flirtar i onödan alltså ;).. lika bra å stänga ner alla konton då:arghh:....... eller så letar jag på fel ställen.. tror jag ska ställa mig vid lokala sortergården å se vad som dyker upp för att slänga skräp haha :D /s

Va! Är det du som har "solsken i blick"? Haha, ja då bör du skapa ett nytt konto. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka