Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det så det går till? Att man som kvinna förväntas svara på en hel massa frågor utan att få motsvarande information tillbaka??
Det tolkar jag som ointresse. Lägg inte energi på såna.skriver ingenting utöver svaren på mina frågor. Varken frågar mig någonting eller inleder något
Jag har det omvända problemet. Jag försöker få igång konversationen och frågar, frågar och frågar lite till om allt möjligt. Och svarar gör ju personen, men skriver ingenting utöver svaren på mina frågor. Varken frågar mig någonting eller inleder något annat ämne. Det är också sjukt trist.
Precis så brukar jag göra då jag inte är intresserad. Jag svarar kort på frågorna men frågar inget tillbaka och berättar inget utöver svaret på frågorna.
Tycker iaf det är bättre att svara än att låta bli.
Hade nyligen en "på tråden" som jag bara snällt svarade på frågorna. Han fattade ganska snabbt att jag inte var intresserad. ...eller så kanske han tyckte jag var skittråkig (vilket iofs var sant gällande just den grejen)
Men varför lägger du energi på att svara om du inte är intresserad??![]()
Det tolkar jag som ointresse. Lägg inte energi på såna.
Om ett intresse finns, så finns även en nyfikenhet.
Precis så brukar jag göra då jag inte är intresserad. Jag svarar kort på frågorna men frågar inget tillbaka och berättar inget utöver svaret på frågorna.
KL
Avböjde en dejt efter att jag funderat på det telefonsamtal vi haft.
Fick ett mail tillbaka " men.. trodde du att jag ville vara tillsammans med dig !!"
Fick plötsliga flashbacks till mobbingen i skolan och magistern som lottade vilket lag som skulle ha mig eftersom ingen ville.
Jag blev ledsen. Skit att jag inte är mer hårdhudad.
KL
Avböjde en dejt efter att jag funderat på det telefonsamtal vi haft.
Fick ett mail tillbaka " men.. trodde du att jag ville vara tillsammans med dig !!"
Fick plötsliga flashbacks till mobbingen i skolan och magistern som lottade vilket lag som skulle ha mig eftersom ingen ville.
Jag blev ledsen. Skit att jag inte är mer hårdhudad.
Tycker iaf det är bättre att svara än att låta bli.
Hade nyligen en "på tråden" som jag bara snällt svarade på frågorna. Han fattade ganska snabbt att jag inte var intresserad. ...eller så kanske han tyckte jag var skittråkig (vilket iofs var sant gällande just den grejen)
Jag bara vet att det finns trevliga män där ute på nätet. Kollade var man hamnade i en tiomilsradie från din ort, och det finns några hyfsat stora städer. Bra, tycker jag, som tror att det ökar utbudet och möjligheterna. Att söka i sin egen lilla ort kan snabbt kännas inavlat.
Håller inte med. Jag kanske låter hård när jag säger att jag inte svarar på mail när jag inte är intresserad, men jag ser inte meningen med att inge någon annan falska förhoppningar. Bättre att de får ägna sin tid åt någon annan istället.Tycker iaf det är bättre att svara än att låta bli
Verkligen. Och jag har ändå försökt vara öppen och dejtat Bonden och Sjömannen; men det funkar inte. Männen i närmsta småstad ger mig inget heller.Att söka i sin egen lilla ort kan snabbt kännas inavlat.
Verkligen. Och jag har ändå försökt vara öppen och dejtat Bonden och Sjömannen; men det funkar inte. Männen i närmsta småstad ger mig inget heller.
Upplever det som ett problem, faktiskt. Jag brukar fastna för 08: or, som inte kan tänka sig att bo på vischan året runt, som inte vill ha särbo/distans-relation och jag vill inte bo i Sthlm eller i stan öht.Vännerna säger att jag gör det omedvetet för att jag eg inte vill ha nån relation.
Men hur hittar man välutbildade, snabbtänkta, charmiga män som vill bo på landet? Helst som särbo.
Känns lite som en omöjlighet. Och är de egna företagare och mobila på så sätt, så förväntar de sig nån som sköter markservicen och det är def inte jag.
Hm.
Kanske det. Du får väl fundera på det.det kanske vore bättre att bli särbo med någon som redan bor på landet?
Men varför lägger du energi på att svara om du inte är intresserad??![]()
Undrar jag med. Man måste vara målinriktad. Inte ägna energi åt sådant som inte leder någon vart. Det går att dissa eller tacka nej på ett schysst sätt om man vill det, utan att ta det i långa konversationer.