Sv: Nätdejting del 5!
Tack!!
Beträffande foton så vill jag inte lägga upp några direkt. Däremot kan jag väl tänka mig att visa något (om jag kan hitta ett?) när jag känner att jag vill lära känna någon mer.
Nåväl. Nu har jag reggat mig på pannkakan och väntar på att min profil ska godkännas. Ska skaffa en anonym mail också (min ordinarie mail heter som jag).
Sedan får jag väl se.
J
Hur som helst så skulle jag personligen aldrig träffa någon som inte har foto. Anledningen är inte att jag är utseendefixerad utan att jag har insett att det bakom icke-fotona döljer sig många personer som inte alls är singlar utan bara vill ha tillfälligt sex. Man tycker att de då kunde söka på sådana sidor istället för att skriva med mig (och andra antar jag) som är väldigt tydlig med att jag i första hand söker seriöst förhållande. Men icke. Med åren har jag blivit ganska cynisk och därmed genomskådat ett antal icke-singlar. Den bästa "ursäkten" när jag frågade varför i helvete han kontaktade mig och ville att vi skulle träffas när jag explicit skrivit att jag inte var intresserad av tillfälligt sex var: "Men jag hade ju tänkt träffa dig flera gånger." Jag bad honom dra åt helvete rakt av.
Bara som en aspekt på det här med foton.
Tack!!
Beträffande foton så vill jag inte lägga upp några direkt. Däremot kan jag väl tänka mig att visa något (om jag kan hitta ett?) när jag känner att jag vill lära känna någon mer.
Nåväl. Nu har jag reggat mig på pannkakan och väntar på att min profil ska godkännas. Ska skaffa en anonym mail också (min ordinarie mail heter som jag).
Sedan får jag väl se.