Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Jagbhar hittat en fantastisk datingsida. Jag blev tipsad och registrerade mig men har aldrig varit aktiv och aldrig skrivit till någon. Ändå är det 5-10 tjejer i åldern 18-20 varje dag som kontaktar mig. Jag kommer att kunna läsa deras hälsningar så snart jag betalat ett abonnemang.
Visst är det fantastiskt. När skall jag börja dejta alla dessa unga kvinnor tycker ni?
Varför pratar du om dig själv på det här viset? Mår du bättre av det?
Och ÅTERIGEN, så jäkla gammal är du inte. Min pappa fyllde 60 i maj och han är fan inte gammal.
Att jag tycker att du klankar ner på dig själv så mycket och jag förstår inte varför. Därför frågade jag. För jag kan inte se varför man alltid beskriver sig själv på så elaka sätt.
Mitt misstag, trodde kärringar automatiskt var gamla (sen brukar du ju i tråd efter tråd kalla dig själv gammal).
Ok
så kontentan är att betalsidorna inte ger så mycket och HP har en del äldre medlemmar?
Då återstår ångesten - att skapa en profil.
Vad i helvete skriver en halvfet kärring med bara ett bröst???
Jag finns också på HP och det jag tycker funkar bäst i profilen är att berätta lite om hur mitt liv ser ut, vad jag gillar att göra och så gärna bre på lite om hur otroligt roligt något är, något intresse. Är man passionerad över något intresse är man det ofta ang annat i livet också och det smittar. Livsglädje utan att använda just det ordet verkar fungera bra.
Sen låter jag bilderna tala för sig själv, de ser hur jag ser ut i mitt bildgalleri och gillar de inte vad de ser kan de gott låta bli att skriva, ha ha... Bättre att sortera ut de som inte är intresserade direkt resonerar jag
Jag finns också på HP och det jag tycker funkar bäst i profilen är att berätta lite om hur mitt liv ser ut, vad jag gillar att göra och så gärna bre på lite om hur otroligt roligt något är, något intresse. Är man passionerad över något intresse är man det ofta ang annat i livet också och det smittar. Livsglädje utan att använda just det ordet verkar fungera bra.
Sen låter jag bilderna tala för sig själv, de ser hur jag ser ut i mitt bildgalleri och gillar de inte vad de ser kan de gott låta bli att skriva, ha ha... Bättre att sortera ut de som inte är intresserade direkt resonerar jag