Sv: Nätdejting del 5!
Vill han ses igen så lär han logga in på HP
Vill han ses igen så lär han logga in på HP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du mailar bilder på din kvaddade bil och skriver att "att utmana sitt eget öde är ju inga problem, problemet är att man samtidigt riskerar att leka med andras liv. Och om inte någon annan utamant ödet hade min bil inte slutat sina dagar sådär, och jag sluppit ha panik i likartade situationer trots att det gått ett år."Förutom diskussionen om distraktioner vid bilkörning har det i alla mail varit en lättsam sidodiskussion om allt annat, och jag har inte framstått som sur/upprörd eller något kring trafikdelen.
Du mailar bilder på din kvaddade bil och skriver att "att utmana sitt eget öde är ju inga problem, problemet är att man samtidigt riskerar att leka med andras liv. Och om inte någon annan utamant ödet hade min bil inte slutat sina dagar sådär, och jag sluppit ha panik i likartade situationer trots att det gått ett år."
Jag kan inte se att du inte framstår som något annat än upprörd i det faktiskt.
Jag kan förstå att du tyckte att han var dum som mobilspelade när han kör bil (vem gör det??) men istället för att försöka uppfostra kan man ju tacka för sig istället (om man nu vill det).
Läskigt med stalkern! Håller tummarna för att han inte dyker upp!
Det var ju inte fel att hon sa vad hon tyckte förvisso. Min poäng egentligen vara att flika in att jag också tolkat henne som väldigt upprörd.
Precis av det skäl som jag skrev: du skickar bilder på din kvaddade bil (hade jag tyckt varit rätt knäppt ärligt talat) och så skriver du att man utmanar andras öden och du tack vare såna får panik när du kör. Om inte det hade räckt hade det definitivt tolkats som surt när du tidigare sagt att mitt beteende var idiotiskt.
Skulle nån prata så med mig när vi chattar upp varandra i början när jag i förbigående nämner att jag sms:ade när jag körde så hade jag tolkat personen som fett upprörd.
Jodåsåatt. Han var där. Dock inte på eller creepy på något sätt. Pratade inte heller med mig förrän jag bad honom (för att han helt enkelt var enda personen där) att ge mig mitt spö som låg på backen (jag satt till häst). Vi bytte några artighetsfraser, sen red jag därifrån. Han har inte hört av sig så jag antar att det är lugnt nu. Attans synd på stalkertendenserna för han var rätt snygg.
Exakt så!Bilderna på den kvaddade bilen framstår för mig ungefär som att berätta att man röker och sen få bilder av lungcancer tillbaka.
Jag gör samma tolkning. Bilderna på den kvaddade bilen framstår för mig ungefär som att berätta att man röker och sen få bilder av lungcancer tillbaka.
Det vill säga väldigt dramatiskt och upprört.
Fast alltså, jag är ledsen men nä, jag tycker ändå att det var lite hysteriskt. Särskilt som han backat på det och hållit med om att det var dumt.
Jag hade också lagt ner om jag vore honom och för din del var det väl bara bra - uppenbart passar ni inte särskilt väl ihop.
Du tycker alltså inte alls att det var för mycket av dig att skicka bilderna på din kvaddade bil till honom?