R
Raderad medlem 6459
Sv: Nätdejting del 5!
OK. Då tycker vi helt olika då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, inte alls, inte givet det faktum att han efterfrågat en utskällning på sakskäl.
Så nyttigt att se hur andra (ni i tråden alltså) tänker, och bra att veta till framtiden, inte tro på vad folk säger ;P
*KL*
På avdelningen "man upphör aldrig att förvånas..".
Mailade lite med en tillsynes vettig man. I mail nummer två undertecknar han med sitt förnamn.
I mitt svarsmail undertecknar jag med /A. Det brukar jag göra i början, jag är ganska lättgooglad.
Han skriver, bland annat, i sitt nästa mail att "Jag måste tydligen fråga rakt ut, men vad heter Ni?"
Jag svarar skämtsamt att jag varken är gammal nog eller dam nog att nias så det får han gärna låta bli, och att jag gärna vill maila några fler mail med folk innan jag skriver ut mitt förnamn då jag är just lättgooglad, och inte sådär jättebekväm med att lämna ut precis var min postlåda bor när jag inte alls känner personen i fråga.
Det brukar folk acceptera - de kanske tänker både det ena och det andra om mig i det läget, men i ord brukar de bara uttrycka förståelse och acceptans.
Så inte denne herre.. Jag får tillbaka ett surt mail att så länge jag inte har mer förtroende (err..) för honom och inte ens vågar skriva vad jag heter i förnamn så är vi på nivån där han tänker nia mig.
Jag trodde han skojade åtminstone delvis och svarade att om han kände att han måste så fick han väl nia sålänge då, men att jag inte tyckte om eller uppskattade det. Han fortsatte...
Var de från ryska bolag som kunde ordna allt från resor till brölop och framtida tänkt barnpassning?
De är i alla fall påhittiga.
Ptr
Nej det är svenska tjejer, från Lund allihop faktiskt. Helt fantastiskt att så många kvinnor i 20-års åldern här i stan är ute efter just mig.
*kl*
Nu tänkte jag smyga mig in i denna tråden också. Blev medlem på pannkakan för ett år sen men bangade ur då jag bara fick märkliga besökare (om några alls). Återuppväckte mitt konto för två veckor sedan då en kompis också blev medlem. Om inte annat så tänkte vi att man kunde skratta åt de där uppenbara sex-fiskarmailen som verkar massproduceras.
Har fått ett par mail, varav två var av typen "hej, vad gör du?", medan de andra två faktiskt ställde frågor om sånt som jag skrivit i min profil.
Den ena killen är lika gammal som jag, och efter att ha mailat lite fram och tillbaka så kunde det ju vara intressant att träffas. Men... jag är helt lost när det gäller dejtande - vad gör jag nu? Jag föreslog fika, han föreslog picknick. Men det känns som att picknick är svårare att ha i folksamlingar..? Vill ju inte träffas helt allena första gången..
Hur går det för er andra? Har läst hela tråden och det finns ju en del solskenshistorier i alla fall. Hoppet är inte helt ute.