Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Tja de jag träffat har sett MYCKET snyggare ut på bild! Nog för att ur´tseendet inte är det viktigaste för mig, men inser att även de lägger fokus på att se bra ut ;)

Den senaste måtte ha haft en bild som var MINST tio år gammal, nåja han ljög om sin ålder så i hans värld var den nog bara fem:p

Är medveten om att även jag har en tilltalande bild, risk alltså att det leder till besvikelse, men hittills har jag inte fått den reaktionen, det har helt enkelt fallit på personkemi....

Jag hade en dejt idag där verkligheten var bättre än bilden, mycket trevlig kille som verkar ha bra grundmoral hittills är väl bäst att säga kanske?
Vi lyckades trolla bort tiden så han missade sin parkering med nästan 1 timme men ingen böter dock, rena turen.
Imorgon är det en annan som ev. vill ses, han var jag mest intresserad av innan, vad månne jag tycka om jag träffar honom då? :nailbiting:
Just nu är jag mycket nöjd efter dagens prat, skratt, fika och kramar * flera.

Nu har jag skaffat happy pancake. Så får se vart det leder. Har ju faktiskt fått vänner via internetdejting och det är såklart kul, men vore inte fel att hitta en pojkvän också... Vilket som så började det hela med att en gubbe skriver att jag verkar ha svårt att uttrycka mig men kanske är kul ändå, att jag verkar kul men att jag är en dvärg som bits i fötterna. Avslutar med att berömma min profilbild och önskar att han också kunde photoshop. Kul nystart på nätdejtingen :mad:

Den killen har nog läst lite för mycket på Flashback. Där finns nämligen en teori om att man väljer ut tjer som är riktigt snygga på profilbilderna och förolämpar dom (a la the Game:banghead:) för att "snygga tjejer har så dålig självkänsla att det är enkelt att få dom om man bryter ner dom".

Så det är bara att ge igen till såna och skriva att du inte dejtar losers som läst en bok hur man äntligen ska få till det.

Jag har gjort ngt så ovanligt som att börja skriva med två olika killar. Inte helt olika dock:p. Båda it-nissar, den ena håller på med hästar(!) och den andra kampsport. Ska nog träffa båda nästa vecka om jag får till det med tid:).

Jag har fått en massa råd av en kompis:
Man ska inte ha motorsåg och diverse bensin/olja-dunkar i hallen.
Man ska städa undan reservdelar så inte han ser att man själv skruvar bil.
Och liknande. Män är sååå känsliga och får komplex av kvinnor som kan annat än att städa!!!

Jag hoppas verkligen att du, eller din kompis, skämtar. :crazy:

Det där stämmer inte, det kan jag gå i god för! Och de män som inte skulle uppskatta eller beundra mig, precis som jag är, så har de inget att hämta. Jag sticker inte under stol med att jag är händig, på många sätt, och de allra flesta män jag pratat med eller träffat tycker att det är jättehäftigt. Och de som inte gör det är oftast väldigt osäkra på sig själv och sin manlighet. De går bort för min del.

Hade i början av "förhållandet", sen blev de mer vänskapliga... Sista kontakten dog de HELT! :p

Jag hoppas verkligen att du, eller din kompis, skämtar. :crazy:

Det där stämmer inte, det kan jag gå i god för! Och de män som inte skulle uppskatta eller beundra mig, precis som jag är, så har de inget att hämta. Jag sticker inte under stol med att jag är händig, på många sätt, och de allra flesta män jag pratat med eller träffat tycker att det är jättehäftigt. Och de som inte gör det är oftast väldigt osäkra på sig själv och sin manlighet. De går bort för min del.
Nej, det är inget skämt! Det finns tyvärr många män med väldigt lågt självförtroende. Jag passar kanske inte så bra ihop med dessa, men det är svårt att hitta en med bra självförtroende. Kanske de inte hinner ut på dejtingsidorna innan de hittar kärleken.

På onsdag ska jag på dejt. Det är inte värdens bästa upplägg!:meh:
Han känner vist någon som ska uppträda på Liseberg. Och har frågat om jag vill följa med dit. Han vill verkligen dit, men tycker det är tråkigt att åka själv. Så han behöver en dejt!:) Lite modigt är det, att bjuda med en man inte känner, när man ska träffa sina vänner i pausen och efter konserten, men men jag gillar modig. :)

*Kl

Åh vad jag känner mig petig ibland men häromdan fick jag ett sånt här mail: (Med den fyndiga rubriken mail fö)
"hej allt bra med dig"
Jag svarade slött: "Hej. Jodå det är bra"
och fick tillbaka:
"ok du verkar trevlig skulle gärna vilja träffa dig "

Alltså. Nej. Hur vet han att jag är trevlig på ett jodå det är bra? Däremot blir jag lätt otrevlig när någon inte ids bemöda sig med att sätta punkter och stor bokstav eller varför inte formulera fler än en halv mening.
Dessutom bor människan ca 70 mil bort så det är ju inte bara ses över en kaffe :banghead:

Så. Nu har jag kräkts färdigt över den stackaren. Ibland blir jag bara lite less. :meh:

Och jag känner mig redo att ge upp. Igen. Snubben som håller på med hästar ringde idag. Han har fått mitt nr eftersom vi egentligen skulle ses på onsdag. Han berättar att han "hört min röst förut" eftersom han sett en film på fejan där jag säger min hunds namn, han har även kollat upp alla foton och citerar kommentar från ett givet foto (vi är inte vänner på fejan). Vi pratar lite om min hund varpå han säger att om hunden far iväg kan man ha elhalsband på så att man ger dom en stöt när dom gör fel. Hmm, jo just det. Sen hinner jag inte prtat mer då jag sitter på jobbet. Får senare ett sms om huruvida jag jobbar hela kvällen. Jag svarar inte för-ja, jag jobbar helt enkelt. Några timmar senare få jag då ett "?" skickat.

Hello crazystalker. Suck.

Men du måste väl förstå att ni har ett förhållande? Du gav ju honom ditt telnr!

KL,
jag är också ute i djungeln och håller utkik. Ibland blir man rätt beklämd. Fast å andra sidan verkar det ju vara lättförtjänta pengar...

Hejsan!

Jag tycker du ger ett trevligt intryck.

Jag är singel med två barn på heltid och har en egen byggfirma med 21 anställda så jag känner att det är svårt att få tid med en relation just nu i livet, men det vore trevligt att ha någon att skriva med några gånger i veckan på MSN/Skype.

Ersätter dej för den tid du lägger ned, hoppas det känns ok.

MVH
Hans

KL,
jag är också ute i djungeln och håller utkik. Ibland blir man rätt beklämd. Fast å andra sidan verkar det ju vara lättförtjänta pengar...

Hejsan!

Jag är singel med två barn på heltid och har en egen byggfirma med 21 anställda så jag känner att det är svårt att få tid med en relation just nu i livet, men det vore trevligt att ha någon att skriva med några gånger i veckan på MSN/Skype.

MVH
Hans

:eek: Jamen!!!???:eek::wtf:

Que?? Vet inte vad jag ska säga, himmel..

kl: min dejt ligger och sover, ska snart väcka honom så det inte blir P-böter.

Senast ändrad:

KL,

Hejsan!

MVH
Hans

Ha ha ha ha!! Vad har du svarat Hans? Undras om inte det hela efter nåt mejl utmynnar i att Hans ska ge en större summa pengar men för att komma åt det måste man först betala in till hans konto eller så skickar Hans en check på en större summa pengar och man ska lägga in överskottet på hans konto ;) Han kan väl inte vara på riktigt ändå?

KL,

Hejsan!

MVH
Hans

Eh, det där kan vara bland det mest udda jag sett i mailväg. Och jag är aningen skeptisk till om det är skriva "Hans" vill - och inte snarare titta. Just pga ersättningserbjudandet...

Hans tar nog allt fraggelpriset:D. "Min" fraggel/crazystalker har hunnit skicka ytterligare tre mess i dag. Tänkte skriva till honlm ikv att jag inte under några omständgheter kan träffa ngn med så mkt kontaktbehov. Blir så less.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 751
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 219
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka