Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag skaffat happy pancake. Så får se vart det leder. Har ju faktiskt fått vänner via internetdejting och det är såklart kul, men vore inte fel att hitta en pojkvän också... Vilket som så började det hela med att en gubbe skriver att jag verkar ha svårt att uttrycka mig men kanske är kul ändå, att jag verkar kul men att jag är en dvärg som bits i fötterna. Avslutar med att berömma min profilbild och önskar att han också kunde photoshop. Kul nystart på nätdejtingen
Jag har fått en massa råd av en kompis:
Man ska inte ha motorsåg och diverse bensin/olja-dunkar i hallen.
Man ska städa undan reservdelar så inte han ser att man själv skruvar bil.
Och liknande. Män är sååå känsliga och får komplex av kvinnor som kan annat än att städa!!!
Lyckligtvis har jag inga känslor för honom...
Nej, det är inget skämt! Det finns tyvärr många män med väldigt lågt självförtroende. Jag passar kanske inte så bra ihop med dessa, men det är svårt att hitta en med bra självförtroende. Kanske de inte hinner ut på dejtingsidorna innan de hittar kärleken.Jag hoppas verkligen att du, eller din kompis, skämtar.
Det där stämmer inte, det kan jag gå i god för! Och de män som inte skulle uppskatta eller beundra mig, precis som jag är, så har de inget att hämta. Jag sticker inte under stol med att jag är händig, på många sätt, och de allra flesta män jag pratat med eller träffat tycker att det är jättehäftigt. Och de som inte gör det är oftast väldigt osäkra på sig själv och sin manlighet. De går bort för min del.
KL,
jag är också ute i djungeln och håller utkik. Ibland blir man rätt beklämd. Fast å andra sidan verkar det ju vara lättförtjänta pengar...
Hejsan!
Jag tycker du ger ett trevligt intryck.
Jag är singel med två barn på heltid och har en egen byggfirma med 21 anställda så jag känner att det är svårt att få tid med en relation just nu i livet, men det vore trevligt att ha någon att skriva med några gånger i veckan på MSN/Skype.
Ersätter dej för den tid du lägger ned, hoppas det känns ok.
MVH
Hans
KL,
jag är också ute i djungeln och håller utkik. Ibland blir man rätt beklämd. Fast å andra sidan verkar det ju vara lättförtjänta pengar...
Hejsan!
Jag är singel med två barn på heltid och har en egen byggfirma med 21 anställda så jag känner att det är svårt att få tid med en relation just nu i livet, men det vore trevligt att ha någon att skriva med några gånger i veckan på MSN/Skype.
MVH
Hans
KL,
Hejsan!
MVH
Hans