Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något jag faktiskt funderar över eftersom jag generellt får uppmärksamhet för just det.
det är bara vanliga bilder... Skulle man inte bli positivt överraskad och glad om den man pratade med visade sig vara av den typen man själv ansåg attraktiv?
Vem vet. Gissningsvis kan det ha något att göra med huruvida jag passar in i "mallen" för vad de söker eller inte.bu.
Fiorano; skrev:Snubben ser ut som Zlatan, har en trevlig presentation men skrev i stil med "Du verkar trevlig, fin och seriös. Lust att prata lite? Och ser vart det leder?". Jag vet inte, men är det kanske ett lite slentrianmässigt sätt att ta kontakt? Ja ja, jag svarade iaf att jag gärna sågs för en fika. Jag gillar inte när man håller på och skriver fram och tillbaka utan vill ses så fort som möjligt.
Jag brukar att vara förutsättningslös, men då tycker de att jag verkar ointresserat!Jag håller alla tummar jag har! Försök att gå in så förutsättningslöst du kan när du träffar honom.
Heja heja!
Tja, min erfarenhet är att män också lägger in bilder där de är snyggare än i irl![]()