Sv: Nätdejting del 5!
Åh vad mysigt!
Haha för mig är det rörigt värre... Är duktig på att trassla in mig.
Var på mina två dejter. Den första var trevlig men förstod väl rätt snabbt att det inte fanns något så att säga.
På kvällen träffade jag den andra. Som var supermysig. Vi kom jättebra överens, drack någon öl för mycket och åkte hem till honom där jag lekte med hans katt. Kysstes och han ville träffa mig igen. Vi bestämde att jag skulle komma till honom igen i fredags då han skulle göra middag... MEN...
Under tiden har jag kommit underfund med att jag nog har ganska starka känslor för en kille på mitt jobb.
Jag har velat och velat kring denna kille sedan vi träffades för tre månader sedan. Mitt i dejtandet skadade jag mig på jobbet och han agerade hjälte och tog hand om mig.. Och jag föll.
Det slutade med att jag ställde in den planerade dejten i fredags och åkte hem till killen på jobbet istället... Han lagade mat, hade en teatralisk och mycket underhållande högläsning för mig och vi så på film. Slutade med att jag sov över tills idag.
Jag har dissat den här killen ganska duktigt tidigare då jag blivit nervös av honom. Så detta var egentligen första gången jag visade honom att jag tycker om honom. Har inte sovit en blund inatt för att vi legat och gosat hela natten.
MEN vi jobbar på samma ställe och trots att han sagt att han tycker om mig också, tycker att jag är vacker och ville att jag skulle komma till honom igen, redan ikväll, känner jag mig osäker.
Jag frågade honom vad han skulle göra idag under dagen då jag var där och han sa att han skulle till grönan, jag frågade med vilka och han svarade med sin mammas pojkväns son och undrade varför jag frågade. Sa att det bara var nyfikenhet, eftersom det bara var kallprat från min sida. Men sen såg jag på fb att han taggats med två tjejer han pluggar med och att de varit där. Så nu blev jag jätte konfunderad iaf, ljög han för mig? Varför?
Vet inte om jag sitter och överanalyserar... Att han gör mig så nervös har jag iaf fattat att det beror på att jag verkligen tycker om honom på riktigt.
Haha vad långt det blev.. Antagligen sitter jag och överanalyserar allt dessutom. Men jag kan inte låta bli att undra om han ljög för mig om vilka han skulle träffa och isf varför?