Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Jg har sett en sak som jag tycker är märklig. Jag har mailat med några och det har varit trevliga mail. Sen helt plötsligt så finns inte profilen längre. Det är förvisso inte någon jag fäst mig vid eller så men det känns riktigt konstigt. Det här har inte hänt många gånger men mer än en gång i alla fall.
Enligt min erfarenhet brukar det betyda att de/jag träffat någon och det är dax att ta bort profilen.
Flera kommer ofta tillbaka efter någon månad...
De som drar är nog ändå inget att ha, du hittar säkert något bättre![]()
Det där har hänt flera gångar för mig! Efter obligatoriska 100 mejl och man börjar prata om att träffas, då försvinner de ut i cyberrymden!KL
Jg har sett en sak som jag tycker är märklig. Jag har mailat med några och det har varit trevliga mail. Sen helt plötsligt så finns inte profilen längre. Det är förvisso inte någon jag fäst mig vid eller så men det känns riktigt konstigt. Det här har inte hänt många gånger men mer än en gång i alla fall.
Jag vet att jag avslutade mitt konto utan att ha "hittat" någon, jag var i konversation med ett par vill jag minnas, men jag orkade verkligen inte med nätdejtandet mer så jag la ner tvärt.
Kanske ohyfsat, men det var att jag orkade inte mer, inte att jag sket i dem.
Tyvärr är jag en magnet på skribenter, som inte vill träffas.![]()
Varför måste du prata i telefon med honom om du inte vill?
Jag lämnar ut telefonnummer ganska tidigt om jag för en bra känsla. Men då helst för att fortsätta på sms-basis. Föredrar att träffas för att prata än att göra det i telefon.
Svara som du känner. Är du tveksam är det ju bara att skriva det och förklara lite varför. Sen säga att du gärna fortsätter ha kontakt och kanske tom bokar in en fika.
Eller också säger du, "fine, varför inte prova att snacka med honom i telefon, han verkar ju ändå trevlig och friskt vågat"!
Jag brukar ofta välja mellan dessa två. Ibland kör jag på alternativ två och det brukar faktiskt vara riktigt trevligt!