Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Han har redan varit här hemma hos mig. Sist satt vi här och snackade i flera timmar. Har skitdålig koll på vars man kan vara och gå här i stan så jag tror inte riktigt en sån typ av promenad är aktuell... Men tack ändå :)

Om det är det du känner dig bekvämast med (obs, annorlunda från vad som är 'enkelt'!) så tycker jag du ska det :) jag anser att förhållanden funkar bäst när folk får göra det de är bra/bäst på. Å andra sidan är jag notoriskt singel så jag vet inte om det är något bra råd att gå efter ;)

kl

Gah, vad trött jag blir...
"du skulle ändå inte tycka om mig när du ser mina dåliga sidor", "du kommer tröttna på mig", "du förtjänar nån som är frisk"....osv...
Tjejen sitter i rullstol (är väl sjuk en del också kanske) vilket inte stör mig. Hon är jättegullig och mysig och, ja, ni läste ju mitt tidigare inlägg :o
Varför råkar jag så ofta ut för det här?! Inte första gången... jag vill inte hålla på att övertala folk att jag tycker om dem...

Är det här nån tjejgrej? Jag har hört en del tjejer säga att "det skulle vara såå mycket enklare att vara ihop med en tjej", trust me, det är det inte :grin:

Senast ändrad:

*kl*

En vän till mig är påväg in i dejtingdjungeln, jag lovade henne att fråga vilka sidor som är bra nuförtiden och vilka ska man undvika? :)

//Humlan levande bevis på att det finns bra människor där ute, jag är gift med en man jag träffade på "nätet" :)

Jag kan möjligen tänka så ibland, varför någon skulle vilja ha mig. Men det är ju mina hjärnspöken som jag håller för mig själv, jag skulle bli knasig av att försöka ha ett förhållande med någon som håller på så hela tiden :crazy:

Alltså VA? SÄger folk såna saker? Really? Gudars, jag hade blivit tossig. Visst har man ju sina negativa sidor och självförtroendet kan svaja rätt rejält, men att hålla på så där?!? Jag hade inte fixat att hålla på att förklara för en människa att jag tycker om den oavsett brister och svagheter..

Jag är gift med den jag träffade på match.com. Vi träffades för fem år sedan. En nära vän till mig träffade sitt kap där i somras, så sidan verkar fortfarande funka :)

+ Kivinia och Shetlandskusk

Ja, det är en riktig turnoff, och ja... tyvärr säger folk såna saker! Jag bli extra "på min vakt" för mitt ex var sån, bla därför hon är just mitt ex :grin:

Jag påpekade detta för henne igår, jag sa nåt om att hon var duktig och fick en lång utläggning... när jag sedan påpekade att hon verkar ha svårt att ta till sig att man säger bra saker om henne fick jag till svar "jag är inte ullis (mitt ex) du behöver inte oroa dig", men hon har ju redan visat tendenser på att hon är sån...
Efter det blev det lite krystat, och jag blev lite purken att hon drog in mitt ex i det hela, bara för att jag råkat berätta om henne... nej, jag vet inte, nu får jag dåliga vibbar igen, suck...:(

Och självklart har jag också dåliga dagar då man tror att ingen skulle orka med en, men vatusan.. det har ju alla, och jag börjar ju inte dra det när jag försöker "ragga upp" nån direkt :p

(usch vad jag blir snurrig av dom här upp och ner vända smileysarna, haha)

Happypancake är bra för det är gratis :D
På Parship hittade jag mitt ex, men det är inte värt det tycker jag, så satans dyrt! Men annars är det ju en bra sida iof...

Jag är alldeles chockad! Visst vill man väl ha bekräftelse, men att ha ett sånt enormt bekräftelsebehov hade fått mig att dra öronen åt mig.. Jag tror jag behöver lite tid på mig att smälta det här, jag trodde aldrig att folk skulle hålla på så? Det är så långt ifrån mig själv att jag blir nästan rädd :crazy:

Jag skulle säga: ge henne en chans. Det hon har i bagaget är kanske en lååång rad av förklaringar vid dumpningar som hon kanske inte litat på. Hon kanske har hört mängder av mer eller mindre krampaktiga "Nej, det är inte dig det är fel på och det gör verkligen inget att du sitter i rullstol" - och inte trott på det. Och ibland kanske hon haft rätt, det kanske har varit hennes funktionshinder den andra inte mäktat med.

Har ni träffats än? Om inte, gör det. Innan ni snurrar ihop era respektive bagage för mycket via mail.

*kl*

En vän till mig är påväg in i dejtingdjungeln, jag lovade henne att fråga vilka sidor som är bra nuförtiden och vilka ska man undvika? :)

//Humlan levande bevis på att det finns bra människor där ute, jag är gift med en man jag träffade på "nätet" :)

Jag träffade min pojkvän på HP, brorsan sin sambo på Spraydate och syrran sin man på Match.com så de verkar funka allihopa ;) :D

Det finns många sidor, alla har sina för- och nackdelar. Om man har det minsta intresse av BDSM och är kinky så finns det Darkside. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 751
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 218
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka