När är det dags för träff?

Sv: När är det dags för träff?

åh toppen! ska kika ordentligt när jag kommer hem!

Har du hittat nåt ställe du gillar? Jag är usel på sånt, hittar knappt hem från baksidan på tomten. Även om jag varit på nåt bra ställe har jag ju glömt vad det hette, var det låg och hur det såg ut innan dan är slut :mad: Just nu skyller jag på den berömda amningsglömskan, men tyvärr tror jag det fanns där innan också ...

Så, den 6e eller 7e och var?
Jag har inte planerat någon av dagarna än, har en middag på lördagkvällen, men jag antar att det här är dagtid ;)
Fredag ska ju bli fint väder! Så jag tycker någonstans man kan vara både ute & inne (är lite feg för solen med liten bebis). Djurgården lär ju vara packat, någon som är lite innerstadsbevandrad och har förslag?

Jag har blivit inbjuden att fotomodella lite för Mary Kay på lördag, så nu är mina möjligheter för träff begränsade till fredag den 6. Men jag ses fortfarande gärna om det går!

Jamen då bestämmer vi väl fredag?
Kom igen nu allihopa och häng på!

Fotomodella förresten :eek: Gravid och dan? Eller misstar jag mig nu, är inte du gravid?
Mig skulle nog INGEN velat fota när jag var gravid, hua :crazy: Och inte nu heller skulle jag tro :p

Haha tror inte att jag hade varit kandidat där heller, hade vatten över hela kroppen och såg ut som barbapappa :D

Här har det inte hunnit upp till ansiktet än, men mina stackars fötter och vrister är inte fina alls, och jag är bara inne i månad 3......:( Men, så länge det går, går det! jag ska bli sminkad upp till tänderna, det ska bli himla kul!

Åh attans :( Jag har fått förhinder och kan verkligen inte i helgen :cry: Jag får hänga på nästa gång!

Vi får ta det en annan helg, det kommer ju fler! Det är ju inte så mycket drag inför den här ändå.

Jag kom helt av mig med träff eftersom att vi bara är så uppbokade... Babymassage, undersökning av bostaden etc. Idag är enda dagen på hela veckan som vi bara är hemma.

Det känns som att nästa vecka är sista chansen för oss innan sommaren.

Torsdag den 19:e är enda dagen vi inte är uppbokade på... Det skulle vara smutt med en enkel fika... Men vi lyckas ju inte lösa plats :) Vi får nog döda denna tråd och någon annan får börja igen kanske..?

Eller bara en mjukglass i Kungsan?

Mjukglass i Kungsan den 19:e låter som nånting vi bokar tycker jag! Startar du en ny tråd om det?

Om det är okej förslag så kan den lika gärna ligga kvar här!

Puttar upp och ser om fler ser det!!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka