När är det dags för träff?

Sv: När är det dags för träff?

Jag kommer ha en sånhär på magen och ett förvirrat uttryck i ansiktet. ;)
Går från centralen.

Vi kanske ska mötas vid den där stora statyn? Ganska öppet runt omkring där, så det blir svårt att missa varandra. :)

Bra idé. Då bestämmer vi det, kl 11 vid statyn imorgon.
Jag är den förvirrade fläskfian med den lilla underbara bebisen :love: och en bilbarnstolvagn, då.

Hur funkar det med sån sele såna varma, kvava dagar som varit? Blir det inte jobbigt? Jag har en sele som använts lite, men ofta är det så varmt och klibbigt :o. Det blir ju bättre om jag har heltäckande kläder, för hud mot hud är klibbigt (tänker på hennes ansikte, hon kan ju fortfarande inte sitta framåt i selen) men det är varmt att ha på sig massa kläder i värmen ...

Jaja, det löser sig nog!

Torsdagen den 19e kl 11.00 i Kungsträdgården

Ja! Vi kommer! (Fyll på här)

Mitten, med Elina, 11 veckor
kpist + son 4½ mån
Vippan + son 13 mån
Brandgul + son 4 månader

Påminner om listan IFALL någon mer vill hänga på ;) Plus att Elina är 11 veckor nu :angel:

Betydligt svettigare och jobbigare att springa runt med en gallskrikande unge i vagn alternativt bära ungen på ena armen och manövrera vagnen med den andra. :p
Varmt blir det, svettigt mellan magarna. Men det funkar bra. Försöker se till att inte ha hud mot hud, för då blir det klibbigt. Drar upp urringningen i den mån det går när han ska sova (luta huvudet mot mig) annars försöker jag komma ihåg att ta med en sjal att lägga mellan oss, men ja, jag är oftast glad om jag kommer ihåg tillräckligt med blöjor. ;)

Stora statyn, är det den i mitten av Kungsträdgården? Det ÄR verkligen länge sedan jag var där... :o

Stora statyn, är det den i mitten av Kungsträdgården? Det ÄR verkligen länge sedan jag var där... :o

Hihi, var bor du nånstans? Jag bor iofs bara i Väsby och är typ aldrig i stan längre heller... trots att jag bodde på söder för ett par år sen :o

Man ser statyn, det är ju massa mur runt den och så :)

Toppen! :rofl: Jag kommer (säkert med andan i halsen) med en grå sittvagn och på reg.skylten står det Leon.

För övrigt bor jag ca 3 mil från Södertälje och det är därifrån jag tar tåget :laugh:

Åh!!
Jag och Saga har missat denna tråden!!
Men jag jobbar natt nu så jag sover ju kl 11.. :(
Dessutom skall vi till Sthlm på fredag. :(

Jag hoppas jag har möjlighet att haka på nästa gång om det blir någon!

Kommer alla med pendel? Ska vi täffas där för gemensam avgång? Vi som kommer med pendel kanske kan gå tillsammans? Puh ytterligare en tid att fixa ;) Men det är ju en bit att gå...

Jag kommer att ta stora vagnen med lift i, i värsta fall kan jag lyfta ur liften och vips har vi två liggplatser :)

Jag hade tänkt ta lilla "cityvagnen" men tänkte att det tar ju ändå lite tid fram och tillbaka och det blir kanske svettigt annars. Men jag ska erkänna att det käns lite fånigt att lämna den hemma och ta med liggvagnen. Ja ja...

Men sjal är ju smart att ta med om man har en gallskrikande unge som vägrar åka vagn...

Sambon har tagit ledigt imorgon så vi åker bil in :D Så ska han gå och shoppa lite såna där onödiga killgrejer medan jag och Elina fikar :D. Sen ska vi till bebisaffärer efteråt :banana: (och handla NÖDVÄNDIGA bebisgrejer)

Jag kommer med tunnelbanan. Kan mötas var som helst, nästan. Om det är nån som hellre möts någon annanstans?
Alla som åker kommunalt går väl ändå från centralen? Skulle kunna gå tillsammans som sagt, men var kan man mötas då?

*KL*

Är med valp så kan nog inte komma :( Hon lär nog inte palla innerstan.

Jomen det finns ju en staty utanför centralen också. När man går ut genom skjutdörrarna. (Eller är det en fontän?) Vi kan väl träffas där kring 11. +/- beroende på när våra tåg kommer in. Mitten kan väl hoppa av bilen där också? För vi är väl tre som kommer med tåg och en med bil??

Hm... förvirrade Vippan här... nu pratar vi alltså om centralen och huvudingången, inte Klarabergsviadukten? eller... :confused: :rofl:

Öh Klarabergsviadukten??? (Inte från staaan) :p Jag tror att det är huvudingången jag menar... Klarabergsviadukten är väl liksom "bakåt"? Inte mot åhlens och den där kyrkan :angel:

Men eftersom klockan är så mycket nu är det väl bäst att hålla sig till ursprungsplanen!

För mig spelar det ingen roll vid vilken staty/fontän vi möts. Bara jag vet innan jag lägger mig.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 638

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat