När är det dags för träff?

Sv: När är det dags för träff?

3 juni?

6 juni?

Hur många kan/vill?

Jag går gärna på Skansen. Andra förslag? Tänk på att jag är inflyttad Norrlänning så jag vet inte vart man kan träffas...

Jag vet att det är en del som vill träffas helg, men jag vill utnyttja att vi faktiskt är daglediga, men jag dyker gärna upp på en helg också om det händer något :D Bara det att det är så tjockt med folk så helgerna överallt...

Skansen låter skoj, men som ett heldagsprojekt. Kräver lite mer planering. Tror även det är mycket folk där på helgerna, men en fredag kanske går att planera in så nevin kan hänga på? :) Tyvärr är jag upptagen den 6 juni.

Lite mer spontant kanske vi kunde ta en fika eller en picknick i nån park för oss som är hemma om dagarna?
Det är ju sooool nu! :laugh:

Absolut! Jag har som sagt bara noll koll och vet inte vart man kan fika på stan så att säga... Säg nått så dyker vi upp *hihi*

Jag kan alla fredagar utom den 30:e :)

Jag har så dålig koll att det är pinsamt...

De flesta av er kommer norr ifrån eller hur?

Ja jag kommer från norr. Men eftersom att jag är Norrlänning så är transporten det minst besvärliga :angel: Jag skulle ju kunna åka 30 mil för en fika ;)

Haha, just nu är jag också inne på 30 mil för en fika, börjar få lappsjukan :p
Jag bor 2,5 mil norr om Stockholm och har inte så mycket planerat att det inte går att planera om! Jag vill jättegärna ses!
Hoppas Elina är på bra humör, hon har haft lite av en skrikvecka :o Och gillar inte vagnen. Jag får ta med mig öronproppar till alla om det skulle vara så :D

Ni är inte ensamma... Den här killen avskyr också sin vagn... Men har man tur så blir de tyst när de får något att kika på!! Vi är Järfällabor!

30 mil!? :eek: Det är längre än vad jag åker för semester!! :p

Eftersom vi var inne på skansen kanske vi ska ta en light-version först? En park med lite djur? Stora Blecktornsparken kanske?
Ska jag släpa er riktigt långt ut har vi Bandängen och Starrmyrans(fast hästar har väl alla era små redan sett:)).

6 juni lär det vara knökt på skansen eftersom det är nationaldagen!

Jag kan:
7 Juni
21 Juni
22 Juni

Veckodagarna så kan jag (vad jag vet nu) inte
10 Juni
13 Juni
16 Juni
27 Juni

Sen står ju jag i kollektivstall och han inbokade middagsfodringar 2-4 och 6 Juni, men jag kan byta bort en dag om det skulle behövas men förhoppningsvis går hästarna ut då.

Jag tycker vi kan åka till furuvik tar 1½ timme med bil från Stockholm, går att åka kommunalt också med tåg.

Ingen aning om vart de ligger men ta den park som är enklast att ta sig till från Stockholm C.

Och inte för tidigt! Vi brukar gå upp kl 9 ;)

Jag är Åkersberga bo från början så helt vilse är jag inte ;) Men det var ett tag sen jag åkte kommunalt i sthlm och jag har aldrig åkt rulltrappa med barnvagn.

Kortast möjliga restid, mest för Rasmus skull, han sover kanske 1-2 timmar på dagen och jag vill inte åka runt med honom och byta en massa tåg/bussar och han är ledsen, vill ha ny blöja och mat.

*kl*

Är gärna med på en Stockholmsträff! Bor söder om stan så att träffas någonstans i city skulle passa mig bra... fika på Djurgården kanske? Där är det ju mysigt!

Rulltrappor är buslätt, bara hålla vagnen på 2 hjul på ett trappsteg. Jag hade rulltrappsångest men det gick fint när jag väl testade :D

Vi har aldrig åkt pendeltåg dock :o Är rädd att hon ska bli lessen och jag ska vara maktlös :crazy:

Det är verkligen lätt att åka rulltrappa med vagnen. Var jättenervös för att prova, men nu går det som en dans. :)
Fast på de allra flesta ställen finns det hiss eller åtminstone vanlig trappa med barnvagnsramp.

Det är väl bara att ta upp en henne om hon skulle bli ledsen?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka