När är det dags för träff?

Sv: När är det dags för träff?

Jag kan 6och 7 juni och eftersom jag är helt lost när det gäller tunnelbana/buss i stan så spelar det ingen roll var vi ses - det är lika spännande var jag än ska! Det spelar heller ingen roll om det är trappor eller rulltrappor, jag sjalar min lilla så vi tar oss lätt var som helst:laugh:

Känns som att vi behöver en arrangemangsansvarig :D
Spikar vi datum först, så tar vi plats sen!

Det är väl bara att ta upp en henne om hon skulle bli ledsen?

Jaaaa såklart, men du vet, jag har fobi för att hon ska bli otröstlig vid 'fel' tillfälle. Det går nog över snart, jag har bara haft henne i 6 veckor :)

Jag tycker vi kör så snabbt som möjligt, hinner vi med fler gånger sen :)

KL

vill osså vara med :bump: men kan inte heller den 6-7 juni haha :D

Jag är borta hela maj ut och är tilbaka i början av juni.

Finns det verkligen inget café eller dylikt som man kan träffas på inne i city? Här ute hos oss så finns det ju helt tomma fik där man skulle få plats med många barnvagnar, men det är ju en bit ut :D

Det är väl som någon skrev att man ska bestämma tid och plats och så kör man bara. Datum skulle till och med jag kunna spika, men inte plats... Finns det inga citymammor här med bra förslag?

Café Panorama i Kulturhuset då? Centralare kan det inte bli!
Inom snar framtid är jag på när som helst! (Utom onsdag nästa vecka) Har svårt att planera längre fram, då hinner jag glömma bort er ;)

jag kommer att boka in första veckan i juni med kort varsel om jag så ska fika själv ;) okej en till så kör jag *hi hi*

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Hyresrätt villa
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat