När är det dags för träff?

Sv: När är det dags för träff?

*ha ha* Är det verkligen så? Med en 5 veckors så har tanken inte ens slagit mig ;) Min sambo började redan på hemväg på BB med att säga att nu måste han fjäska ordentligt för mig så att det kan bli en till :D

Ja det är illa, jag har en för snäll bebis!

Min sambo sa redan innan vi lämnat sjukhusområdet att nästa gång kommer han låta bilen stå igång hela sista månadern så vi hinner in :p

Min kille är också snäll :) Det är mina bröst som strulat... Det har varit det jobbiga. En natt har han varit strulig och det var första natten hemma. Det kan man ju stå ut med ;)

KL
Hur stora barn får man ta med? Fast jag jobbar också så det blir nog svårt. Men Stockholm med omnejd kvalar jag iallafall in på!

Nu när jag har fått min så måste tråden väckas !! Jag vill träffa massa bebisar och mammor !! :bump: :bump:
Och gravida och störra barn såklart :D

Direkt det börjar bli varmt hoppas jag att vi träffas :) Men jag vet inte vart?? Är det riktigt varmt kan man ju träffas ute, men det är ju lääänge kvar tills dess! Det kanske går tidigare :p

Alla är så klart välkomna och åldergränsen för äldre barn är väl ungefär när de börjar tycka att det är pinsamt att följa med :rofl: Det svänger förvisso när de passerat tonåren *ha ha*

Det går ju att ses FLER gånger?
Vi kan ju alltid ses på stan, fika lite sådär storstadshippt! Nån barnvänlig stans :p

:rofl:
Då kan jag vara med. Om inte annat så pratar sonen inte ännu, så han kan inte berätta att han tycker jag är pinsam. :rofl:

*KL*

Jag är i närheten av den stora staden i helgen, är det någon som är sugen på en liten träff på typ lördag eftermiddag?

Ja så var det ju, för en del ville helger och en del vardagar :)

Kan svara nevin här också. Inte helg för min del (ännu iaf) så att pappa hinner träffa honom också...

Tar ca 40 min för mig med bil till sthlm, men beroende på vart det blir så åker jag kanske kommunalt istället.

Haha jag har alltid trott att du bott i norraste norrland! :D

*kl*

Men JAAAAAG då!!!! Jag vill ju också vara med! Kan vi inte ha buketräff i Malmö mellan 1a och 7e maj? :angel::)
Annars får jag väl flyga till norrland istället...

Putt, putt!

Nu är det väl dags snart? För inte sitter ni fortfarande inne och gömmer er för RS-monstret? :D

Och jag är också fortfarande på, jag kan ta ledigt en fredag om jag bara får lite tid att planera in det innan, annars är det bara helger jag är ledig!

Helg passar mig bäst, eftersom jag fått hem hästen igen.

vindvissla Jag bor typ mellan Uppsala och Gävle, har ca 6½ mil till Arlanda.

Neej! Absolut inte. Nu inväntar jag bara värmen ;)

Förslag på vart man kan träffas?

Inne? Ute? På nått ställe som Skansen eller nått sånt? Jag har ingen fantasi alls känner jag...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hyresrätt villa
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat