ja den vill vi med höra!Förresten - jag vill ha storyn bakom @korvbritt !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja den vill vi med höra!Förresten - jag vill ha storyn bakom @korvbritt !!
Förresten - jag vill ha storyn bakom @korvbritt !!
Ha ha -.bergis nån rackare som *brukar* lura mig major. Gaaahhh. Säg at du inte är @Klara
Men du har spelat som Niyama. Då är @EttNyttNick = @Niyama
Hmmm.....kan du vara @CaisaLundblad ?
Nej jag tror Trolldryck kan vara Caisa?Hmmm.....kan du vara @CaisaLundblad ?
Ska du sägaAlltså rent generellt så var ju detta ett mycket lyckat drag av lek!
Jag tycker vi kan köra anonyma varianter i fortsättningen ,men då får folk inte ha så SVÅRA namn...
Skit. Jag tyckte mig se en felskrivning på ond när det skulle stå god (eller tvärtom), efter det var du Klara för mig
Haha, och jag som googlade diverse namn och kom fram till att Nutne betydde nödvändigtvis och funderade vidare kring det......Tycker också det var en väldigt lyckad lek! Tack @Paddington och @quarter4ever
Ber om ursäkt för att jag gav alla smeknamn, men det var ju så långa och krångliga namn! Förstår ni inte hur SMART jag var som använde ett namn på fem bokstäver.
För övrigt är Nutne min första kanin. Han hette egentligen Nutte, men min systerdotter kunde inte säga det utan sade Nutne istället. Hunden på bilden är en fin ras.
Nej jag tror Trolldryck kan vara Caisa?
@Kraxel är Mirtai, 100%.
bra jobbat!!!!För övrigt... När senast var jag överst i inläggsstatistiken?! Fick en chock när jag kollade.
Smartass - LobeliaKan vi ha en lista med rätt namn tack
Sonen. Jag trodde först @Hjartagna men då sa resten av lyan att det var du så jag var inte ens först.Vad tog du det på?
Vad tog du det på?
Nutne - Habina
Kraxel - Mirtai
Fyll på när ni fått reda på övriga i leken
Jag och @quarter4ever sitter på en full lista, men om inte personen vill ge sig tillkänna i tråden så kommer vi inte avslöja vem det är
Sonen. Jag trodde först @Hjartagna men då sa resten av lyan att det var du så jag var inte ens först.
Jag och @quarter4ever sitter på en full lista, men om inte personen vill ge sig tillkänna i tråden så kommer vi inte avslöja vem det är
jajaja, men med tanke på att du typ hade 10 namn till varje nick så och din första gissning på Caisa inbegrep 3 olika alias så....och priset till besvärligaste deltagare går tilll *trumvirvel*
@Trolldryck
Du gav oss en match( fast jag HADE rätt i min första gissning du var bara ....-besvärlig )
eller vad säger du @Paddington
SJÄLVKLART har vi rätt på allaMen alltså jag måste fråga - har ni facit eller är ni så absolut stensäkra på att ni har gissat rätt på varenda spelare??
Ska du säga
Skit. Jag tyckte mig se en felskrivning på ond när det skulle stå god (eller tvärtom), efter det var du Klara för mig
Haha, och jag som googlade diverse namn och kom fram till att Nutne betydde nödvändigtvis och funderade vidare kring det......