Morden i Midsomer (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså rent generellt så var ju detta ett mycket lyckat drag av lek!

Jag tycker vi kan köra anonyma varianter i fortsättningen ,men då får folk inte ha så SVÅRA namn...
Ska du säga :p

Skit. Jag tyckte mig se en felskrivning på ond när det skulle stå god (eller tvärtom), efter det var du Klara för mig :p

Tycker också det var en väldigt lyckad lek! :D Tack @Paddington och @quarter4ever

Ber om ursäkt för att jag gav alla smeknamn, men det var ju så långa och krångliga namn! Förstår ni inte hur SMART jag var som använde ett namn på fem bokstäver.

För övrigt är Nutne min första kanin. Han hette egentligen Nutte, men min systerdotter kunde inte säga det utan sade Nutne istället. Hunden på bilden är en fin ras. :)
Haha, och jag som googlade diverse namn och kom fram till att Nutne betydde nödvändigtvis och funderade vidare kring det......

Korvbritt är min kära makes nick. Fast inte i den här leken för han hänger inte på buke :angel:
Han gillar serien Pondus väldigt mycket och där så fanns det en kvinna som hette Korvbritt. Han tyckte det var så roligt att han använde det som nick efter det. Jag hade väldigt kul åt att han kallade sig korvbritt när vi träffades :p Jag säger ofta korvbritt till honom när jag pratar med han och han kallar sig det på fb med :p
Så jag stal det ärligt till denna lek :D

Ska du säga :p

Skit. Jag tyckte mig se en felskrivning på ond när det skulle stå god (eller tvärtom), efter det var du Klara för mig :p

Haha, och jag som googlade diverse namn och kom fram till att Nutne betydde nödvändigtvis och funderade vidare kring det......

Jag skrev ett långt och argt inlägg om att ingen stavade mitt ärofyllda namn rätt - när jag insåg att jag faktiskt var DÖD

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar