Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antilopen visst är du @Klara ??
Ja...! Hur kan jag avslöja mig så lätt? LL och sidekick var mycket kaxiga över att de minsann sett direkt att det var jag...
Och medan ni håller på att fundera på vilka era motståndare är så vill jag bara säga:
Stort tack till alla för en FANTASTISKT rolig lek
@quarter4ever - du får vara med-LL när du vill!!! Otroligt kul att bli Q-bombad vid sidan av samtidigt som du följde temat å höll koll på LL
Alla spekulationer i kulissen har varit otroligt roliga att följa
Jag hade ingen aning, om det är någon tröst.
Alltså rent generellt så var ju detta ett mycket lyckat drag av lek!
Jag tycker vi kan köra anonyma varianter i fortsättningen ,men då får folk inte ha så SVÅRA namn...
tackOch medan ni håller på att fundera på vilka era motståndare är så vill jag bara säga:
Stort tack till alla för en FANTASTISKT rolig lek
@quarter4ever - du får vara med-LL när du vill!!! Otroligt kul att bli Q-bombad vid sidan av samtidigt som du följde temat å höll koll på LL
Alla spekulationer i kulissen har varit otroligt roliga att följa
Jag har inte heller stor koll faktiskt.
Men höll på att skriva att jag ville misstänka Klara eftersom jag alltid gör det men kom på mig själv
Snurrfian var inte med väl? Jag hittade ingen naturlig röstkandidat DL1 och då utgick jag ifrån att hon inte var med.
Men hur listade ni ut mig då? Alltså alla verkade förstå det så snabbt...
Jag trodde du plockade mig nu sista dagarna.Jag var helsike på att du var Koppen LenaH till nu på slutet, då kände jag absolut inte igen Koppens stil i dig.