Lyckligtvis har inte begransad_utgava såna befogenheter (och jag hade inte tänkt på det ) så den enda som är kollad är Snurris!Fast det där är ju fusk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyckligtvis har inte begransad_utgava såna befogenheter (och jag hade inte tänkt på det ) så den enda som är kollad är Snurris!Fast det där är ju fusk
jag tror digLyckligtvis har inte begransad_utgava såna befogenheter (och jag hade inte tänkt på det ) så den enda som är kollad är Snurris!
Jag loggade nog inte in öht som Lena medan leken pågick för att minska risken att göra bort mig...jag tror dig
Jag loggade nog inte in öht som Lena medan leken pågick för att minska risken att göra bort mig...
Det roliga är att jag tänkte för mig själv att Rumpleteazer var väldigt lik @Mammas i spelsättet så jag funderade på vilka fler det var som spelade som henne, inte en tanke på att det kunde vara Mammas själv
Det hade jag faktiskt inte en aning om! Jag försökte komma på något bra namn och så dök reklamen om Frontline, fästingmedel upp och jag högg det direkt!Haha!!
Förresten, du vet att det finns en användare som heter frontline_ som varit med i lekar förut?
Det är därför man ska ha olika webbläsare till olika nick
Så gjorde jag!
jag hade aldrig i livet haft en chans att hålla isär nicken annars