Precis så är det, ett år eller två tror jag.
Så om vi ska ha en ny lek med nya nick måste jag skapa ett nytt e-mail konto?
Sånt kan jag bli lat av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis så är det, ett år eller två tror jag.
Så om vi ska ha en ny lek med nya nick måste jag skapa ett nytt e-mail konto?
Sånt kan jag bli lat av
Eller så återanvänder vi?Så om vi ska ha en ny lek med nya nick måste jag skapa ett nytt e-mail konto?
Sånt kan jag bli lat av
Så ni menar att det inte är någon mer än @Paddington och @quarter4ever som kom på vem jag är? Jag tror att jag nog låter bli att tala om också...
Snurrfian var inte med väl? Jag hittade ingen naturlig röstkandidat DL1 och då utgick jag ifrån att hon inte var med.
Sakffa ett gmail-konto. Det kan du alternera rätt mycket och ändå få in mailen till samma konto. Det känner nämligen inte av punkter när det läser in mailen. pe.tra.ander.ss.on@gmail.com är i gmails ögon samma adress som petraandersson@gmail.com. Mycket praktiskt om man behöver flera mailadresser...Så om vi ska ha en ny lek med nya nick måste jag skapa ett nytt e-mail konto?
Sånt kan jag bli lat av
Fram med det nu!!!Så ni menar att det inte är någon mer än @Paddington och @quarter4ever som kom på vem jag är? Jag tror att jag nog låter bli att tala om också...
Nu har jag dålig koll på denna tråd men ville bara meddela att sedan bytet till det nya forumsystemet för drygt ett år sedan tas inga användarnamn bort.Precis så är det, ett år eller två tror jag.
Inte alls?Nu har jag dålig koll på denna tråd men ville bara meddela att sedan bytet till det nya forumsystemet för drygt ett år sedan tas inga användarnamn bort.
Sakffa ett gmail-konto. Det kan du alternera rätt mycket och ändå få in mailen till samma konto. Det känner nämligen inte av punkter när det läser in mailen. pe.tra.ander.ss.on@gmail.com är i gmails ögon samma adress som petraandersson@gmail.com. Mycket praktiskt om man behöver flera mailadresser...
Nu har jag dålig koll på denna tråd men ville bara meddela att sedan bytet till det nya forumsystemet för drygt ett år sedan tas inga användarnamn bort.
Varför? Okej att de kan vara kvar ett tag men till slut blir antalet använda namn enormt och det blir svårare att hitta ett man vill ha.Nu har jag dålig koll på denna tråd men ville bara meddela att sedan bytet till det nya forumsystemet för drygt ett år sedan tas inga användarnamn bort.
snurrfian var inte med -det är korrektNej, du var alldeles för normal!
Hur ska jag kunna veta?Jo. hon var @Frontline... Eller hur @Snurrfian ?
Haha, är du den enda som inte avslöjat dig för LL alltså?Hur ska jag kunna veta?
Haha, är du den enda som inte avslöjat dig för LL alltså?
Så ni menar att det inte är någon mer än @Paddington och @quarter4ever som kom på vem jag är? Jag tror att jag nog låter bli att tala om också...
Var jag ens med?Haha, är du den enda som inte avslöjat dig för LL alltså?
Varför säger du så? Hon var ju Frontline?snurrfian var inte med -det är korrekt
Vem har sagt det?Varför säger du så? Hon var ju Frontline?