Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag följde bara ditt exempel, men var lite mer självkritisk.
Jag SA ju att det inte skulle fungera (@Habina kan intyga) att det inte går att spela skumt...
Jag kan våndas i timmar över vem jag ska rösta på och mitt röstinlägg tar minst 40 min att formulera... I vanliga fall. Tror jag ska se över min procedur när INGEN reagerade på det när jag slängde iväg en jätteskum röst som inte var ett dugg genomtänkt.
det är bara att använda @cirkus toalett, eller om det känns bättreNu måste jag verkligen sova. Så får någon förklara för mig imorgon hur jag avslutar nutnes liv.
Åh jag har samma problem Det är därför jag alltid röstar i sista sekunden... Försökte att inte göra det den här gången för att inte avslöja mig - så bra gick det
Var det därför ni inte gissade på mig som "Mrs_BC"??Min favoritdel var när Paddan hotade mig till att bekräfta att jag visst var @Blacksmithfarm , tydligen hade jag lämnat för mycket spår?
jag vet en som har lyckats men det satt riktigt hårt inne!!!!!Jag SA ju att det inte skulle fungera (@Habina kan intyga) att det inte går att spela skumt...
typVar det därför ni inte gissade på mig som "Mrs_BC"??
då är det väl bättre att du fortsätter hålla dig inloggad m Antilopen så längeNu får nog Antilopen logga ut för den här gången... Drygt att hålla på och logga in och ut med två olika nick
Det är då det är bra med två olika webläsareNu får nog Antilopen logga ut för den här gången... Drygt att hålla på och logga in och ut med två olika nick
Var det därför ni inte gissade på mig som "Mrs_BC"??
Det är då det är bra med två olika webläsare
en inloggning på var.
Jag hade en bra kommentar på dig i LL tråden ( som btw är mååånga sidor )Det är då det är bra med två olika webläsare
en inloggning på var.
Kråkan dåJag kommer faktiskt sakna @Kraxel lite....
den är längre än lektrådenJag hade en bra kommentar på dig i LL tråden ( som btw är mååånga sidor )
jopp
MRS B-C har gått Ac/Dc och blivit bortkopplad
quarter4ever, Lördag kl 22:06