Paddington
Trådstartare
jag tycker kraxel är ursöttJag kommer faktiskt sakna @Kraxel lite....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag tycker kraxel är ursöttJag kommer faktiskt sakna @Kraxel lite....
jag tycker kraxel är ursött
men ogillar att han är krasslig..Det är smeknamnet på sonen, som ju onekligen är tämligen krasslig för det mesta. Han heter Axel så det blev AxelKraxel
me toomen ogillar att han är krasslig..
Nej de ligger kvar men vi kan ju återanvända?Förr togs nicken aldrig bort efter dubbelnickslekar? Vi har pratat om att spara lösenord till extranick så de kan återanvändas men det har väl aldrig blivit av tror jag? Dessutom är ju en del rätt krångliga...
Nej de ligger kvar men vi kan ju återanvända?
Ja, jag såg det men jag greppade bara ditt för att svara.Ja men det jag svarade på lät som att den personen trodde att de skulle tas bort.
om man rapporterar så tror jag en del tror= banning?Nej de ligger kvar men vi kan ju återanvända?
Det ska mycket till innan @Gunnar permanentbannar. Och det är bara han som kan göra det.om man rapporterar så tror jag en del tror= banning?
men så kanske det inte funkar?
Jag hade inte luren utan en okänd laptop, jag har varit hus- häst- och kattvakt över helgen och var noggrant instruerad om var vinet var med förmaning om att det skulle vara slut när de kom hem!@LenaH
jag trodde på riktigt att du gått och blivit "wild`n crazy" med telefonen när du äntligen vågade leka ifrån den, utan att radera trådar eller banna folk
men att du var dyngrak- det förstod jag!!!!
Och jag kan för din skull rapportera att jag duschat ett flertal gånger den här veckan, men eftersom jag inte var med och lekte märktes det inte.Jag hade inte luren utan en okänd laptop, jag har varit hus- häst- och kattvakt över helgen och var noggrant instruerad om var vinet var med förmaning om att det skulle vara slut när de kom hem!
Nädå, den biten är inga problemtar typ ... ett år?
men med tanke på alla uppfinningsrika nick denna gången torde det vara ett "icke-problem"
Själv har jag duschat jättelite...Och jag kan för din skull rapportera att jag duschat ett flertal gånger den här veckan, men eftersom jag inte var med och lekte märktes det inte.
Gillar faktiskt mitt alter ego, tror jag tänker behålla.
ja du var lite svår att få fatt, men jag hade ju rätt i en av mina två alternativ iafJag undvek iaf att svara på den frågan