vi harNån som har lista på alla avslöjade?
men vi respekterar varje delatagares rätt om de vill outa sig själva innan den blir open in the air.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vi harNån som har lista på alla avslöjade?
En sista dödsryckning - vem var @EttNyttNick ?
hm har ni inte räknat ut det
Tog det egentligen redan på cats. Tänkte att det måste vara någon av de äldre som leker. Borde vara mammas, men hon kunde ju inte vara med. Fasiken! Då hade jag direkt lynchat dig ju.
och priset till besvärligaste deltagare går tilll *trumvirvel*
@Trolldryck
Du gav oss en match( fast jag HADE rätt i min första gissning du var bara ....-besvärlig )
eller vad säger du @Paddington
jajaja, men med tanke på att du typ hade 10 namn till varje nick så och din första gissning på Caisa inbegrep 3 olika alias så....
bra namn eller hurNä. Nu har jag rapporterat mig själv och hoppas att jag dör så jag kan skapa ettnyttnick
jaaa den var kul!!Min favoritdel var när Paddan hotade mig till att bekräfta att jag visst var @Blacksmithfarm , tydligen hade jag lämnat för mycket spår?
Heeej zass!! Haha, tja du åt iaf inte upp din lagkompis, som vi gjorde, såååatte...
Hm, har @LenaH och @Snurrfian en del att göra nu då - eller hur funkar det?Nä. Nu har jag rapporterat mig själv och hoppas att jag dör så jag kan skapa ettnyttnick
Oskyldig
Men det var ju bara efter att ärade @quarter4ever kommit fram till att du måste vara BSF (visserligen efter att jag lanserat teorin första gången, men ändå )Min favoritdel var när Paddan hotade mig till att bekräfta att jag visst var @Blacksmithfarm , tydligen hade jag lämnat för mycket spår?
Men det var ju bara efter att ärade @quarter4ever kommit fram till att du måste vara BSF (visserligen efter att jag lanserat teorin första gången, men ändå )
Haha, du hade aldrig litat på mig varken igår eller idag om du vetat att jag var jag va?
Hm, har @LenaH och @Snurrfian en del att göra nu då - eller hur funkar det?
Haha, är det därför du ansågs spela som mig - käkade upp lagkamraten. Fint betyg för mig
Helt riktigt! Då hade jag blivit hysterisk (förmodligen ihop med cirkus) och försökt få ut dig...
Jag SA ju att det inte skulle fungera (@Habina kan intyga) att det inte går att spela skumt...VARFÖR KÄKADE NI MIG FÖR?!!
Jag hade ju en sån fin plan, först försökte jag lägga en skitskum förstaröst på kakan i hopp om att bli utröstad och kunna stoppa lynchen (bättre än att riskera ännu en god och kakan var ju skum), så när kakan rök tänkte jag ge mig ut efter rumpan som jag kommit fram till borde vara ond men ändå ha min stoppa-lynchen om det inte gick bra.