Haha. Är någon förvånad?jajaja, men med tanke på att du typ hade 10 namn till varje nick så och din första gissning på Caisa inbegrep 3 olika alias så....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Är någon förvånad?jajaja, men med tanke på att du typ hade 10 namn till varje nick så och din första gissning på Caisa inbegrep 3 olika alias så....
ha du är barajajaja, men med tanke på att du typ hade 10 namn till varje nick så och din första gissning på Caisa inbegrep 3 olika alias så....
Men gud så frustrerande! Avslöja er, tack!
SJÄLVKLART har vi rätt på alla
jag knep 4 (!) på första gissningen ( och då hade jag inte fuskat som @Paddington gjprde för hon hade ju koll på när alla anmälde sig , bara en @Groznyj var vänlig nog att inkludera mig i anmälan
SJÄLVKLART har vi rätt på alla
jag knep 4 (!) på första gissningen ( och då hade jag inte fuskat som @Paddington gjprde för hon hade ju koll på när alla anmälde sig , bara en @Groznyj var vänlig nog att inkludera mig i anmälan
Även om ärade @quarter4ever raljerar lite så satt vi nästan på facit, vi hade en el två osäkra faktiskt, övriga hade vi lyckats ta genom hmm intensivt detektivarbete som Barnaby skulle blivit avundsjuk överMen alltså jag måste fråga - har ni facit eller är ni så absolut stensäkra på att ni har gissat rätt på varenda spelare??
jag är mest mallig över att jag tog dig direkt@Groznyj nope inte klara heller. vi har spelat ihop rätt mycket.
Alla anmälde sig anonymt men efter Evertbombning så har väl alla avslöjat sig!Men alltså anmälde sig inte några från sina anonym nick, det var väl en del av grejen att LL inte heller skulle veta?
Jag undvek iaf att svara på den fråganDet svarar inte på min fråga Har ni alltså gissat och är säkra trots ingen konfirmation eller har ni frågat alla spelare om deras riktiga nick??
Korvbritt är min kära makes nick. Fast inte i den här leken för han hänger inte på buke
Han gillar serien Pondus väldigt mycket och där så fanns det en kvinna som hette Korvbritt. Han tyckte det var så roligt att han använde det som nick efter det. Jag hade väldigt kul åt att han kallade sig korvbritt när vi träffades Jag säger ofta korvbritt till honom när jag pratar med han och han kallar sig det på fb med
Så jag stal det ärligt till denna lek
Men alltså anmälde sig inte några från sina anonym nick, det var väl en del av grejen att LL inte heller skulle veta?
Att du skrev om sonenVad tog du det på?
Smartass - Lobelia
Nutne - Habina
Kraxel - Mirtai
Fyll på när ni fått reda på övriga i leken
Jag och @quarter4ever sitter på en full lista, men om inte personen vill ge sig tillkänna i tråden så kommer vi inte avslöja vem det är
jodå!Men alltså anmälde sig inte några från sina anonym nick, det var väl en del av grejen att LL inte heller skulle veta?
Det svarar inte på min fråga Har ni alltså gissat och är säkra trots ingen konfirmation eller har ni frågat alla spelare om deras riktiga nick??
Jag är Artline