Fast jag fejkade inte fyllan...
VA?! Är du LenaH?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag fejkade inte fyllan...
det var bara askulFast jag fejkade inte fyllan...
HA! Dig tog jag på att du gjorde röstlistor.
sa ju att det varit fler som försagt sig i lekenMen hur listade ni ut mig då? Alltså alla verkade förstå det så snabbt...
Ja, för mycket vin och ett tangentbord som inte samarbetade verkade göra förklädnaden hyfsad.VA?! Är du LenaH?
Hej zassoo?Grattis till oss onda, fast jag hjälpte inte till så mycket!
Angående vem som gömmer sig bakom nicken så är jag nog helt tappad för jag förstår aldrig vem som är vem Har precis suttit och försökt lista ut det men så tog ju leken slut De jag gissat hittills i alla fall är att Groznyj = cirkus, MrsBadcrumble = Blacksmithfarm och Trolldryck = Habina. Kraxel tänkte jag var antingen Mirtai eller Snurrfian, enbart baserat på att jag vet att båda har barn (inlägget om vc med sonen...)
Ja, för mycket vin och ett tangentbord som inte samarbetade verkade göra förklädnaden hyfsad.
ja den blir klassisk begransad_utgava= koppen väl spelat i rusetJa, för mycket vin och ett tangentbord som inte samarbetade verkade göra förklädnaden hyfsad.
Grattis till oss onda, fast jag hjälpte inte till så mycket!
Angående vem som gömmer sig bakom nicken så är jag nog helt tappad för jag förstår aldrig vem som är vem Har precis suttit och försökt lista ut det men så tog ju leken slut De jag gissat hittills i alla fall är att Groznyj = cirkus, MrsBadcrumble = Blacksmithfarm och Trolldryck = Habina. Kraxel tänkte jag var antingen Mirtai eller Snurrfian, enbart baserat på att jag vet att båda har barn (inlägget om vc med sonen...)
Just så! Hon hjälpte mig att feta rösten...Och är det vår gemensamma kompis som är den andra bukefalisten mån tro?
LL listade inte ut mig lika snabbt som ni... (rättare sagt inte alls )
Grattis till oss onda, fast jag hjälpte inte till så mycket!
Hej zassoo?