Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag var ju rätt på dig i ett läge i allafall.
Fasen också att jag inte höll kvar i det och att min vän @Nutne kunde fått igång ngt mer mot dig
Grejen är fortfarande att jag inte gjorde det. När Lobelia fattade vem jag var så förstod hon också att jag inte gjort det.INGEN trodde på min (dvs Groznyjs) långsökta teori om att begransad_utgava försade sig. Så till nästa gång kanske ni skall lyssna.
Jag skrev faktiskt att jag trodde de onda var cora, begränsad och kraxel. Kunde ju inte gärna skriva att det var jag begränsad och cora heller!
Såå, vem är vem, gissningar?
VI vetMen vem är vilket nick nudå vavava?
JaNi är ju vana att jobba i par om jag inte har fel? Ni har väl varit spöke/spökväckare förut?
Du är Niyama tror jag - eller någon som kopierare hennes spel
För ni är ju Habina och cirkus.
jag visste direkt vem du varNope! Kopierar inte heller. Tycker jag är sjukt uppenbar.
ja när du kom med din kommentar om Nutne som icke-ängel så tänkte jag att du kanske hade rätt ändå...kanske
Onda spelade bra så det är ju bara att somna om
Hej Mirtai!Jag tyckte jag gjorde allt utom att skriva min roll rakt ut...
Bara när man redan vetNope! Kopierar inte heller. Tycker jag är sjukt uppenbar.
och jag tog dig direktJag tyckte jag gjorde allt utom att skriva min roll rakt ut...
Ditt spöke vet ju vem jag är!Här är min lista till LL:
Rumpisen är niyama i alla fall. Sedan måste begransad_utgava vara koppen. Smartass/lobelia har ju försagt sig några gånger...Ja, bollen__ borde vara kraxel. Kakan måste vara blacksmithfarm!